• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9

تریلر رسمی فیلم Maestro منتشر شد

  • کد خبر : 28806
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
تریلر رسمی فیلم Maestro منتشر شد

«Maestro» عنوان فیلم جدید بردلی کوپر است که از نتفلیکس پخش خواهد شد. چندی پیش، از سرویس استریم نتفلیکس تریلر رسمی فیلم Maestro منتشر شد. این فیلم توسط بردلی کوپر کارگردانی شده و او نیز در آن بازی می کند. تاریخ اکران این فیلم در سینماهای منتخب از 22 نوامبر 2023 (1 دسامبر 1402) آغاز می شود و در تاریخ 20 دسامبر 2023 (29 دسامبر 1402) در سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد. فیلم «ماسترو» در ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم ونیز 2023 نمایش داده شود.

تریلر رسمی فیلم Maestro منتشر شد

تریلر فیلم استاد خاطرنشان می شود که «بردلی کوپر» در نقش «لئونارد برنشتاین» و «کری مولیگان» نیز نقش «فلیسیا مونتالگر»، همسر «لئونارد برنشتاین» را بازی کرده است. جرمی استرانگ در نقش جان گرون، مایا هاوک در نقش جیمی برنشتاین (دختر لئونارد برنشتاین) و مت بومر نیز در این فیلم حضور دارند.


بردلی کوپر علاوه بر بازیگری و کارگردانی فیلمنامه این فیلم را نوشت و جاش سینگر در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرد. جاش سینگر بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight که برای آن برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شد، شهرت دارد.

او همچنین فیلمنامه‌های «پست» و «نفر اول» را در کارنامه خود دارد. «ماسترو» دومین تجربه کارگردانی «بردلی کوپر» است که پیش از این «ستاره ای متولد شده است» را در سال 2018 کارگردانی کرده بود. «کوپر» 9 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اما هنوز این جایزه را دریافت نکرده است.

این فیلم زندگینامه «لئونارد برنشتاین» را نشان می دهد. او هنرمند و نقاش برجسته ای بود که در عرصه هنرهای تجسمی به شهرت رسید. او در سال 1928 در آمریکا به دنیا آمد و در سال 2019 درگذشت.

منبع فیگار

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=28806

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.