• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

کامل‌ترین لیست اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل + تلفظ خارجی درست!

  • کد خبر : 31731
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کامل‌ترین لیست اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل + تلفظ خارجی درست!

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی سراسر اکشن می‌تواند به بازیکنانش نقش‌های مختلفی بدهد و همین امر جذابیت آن را دو چندان کرده است. کالاف دیوتی مانند هر بازی دیگری اصطلاحاتی دارد که شناخت آن‌ها ضروری است و به گیمرها کمک می‌کند بهتر بتوانند بازی را مدیریت کنند. در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در مورد اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل در اختیار شما قرار دهیم.

معنی اسکواد در کالاف دیوتی موبایل

یکی از مهمترین مواردی که در اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل باید با آن آشنایی داشته باشید، معنی اسکواد در کالاف دیوتی موبایل است. این اصطلاح به شخصی در بازی گفته می‌شود که به سبب امتیازاتی که کسب کرده است، لیدر و یا رهبر گروه است.

معنی دمیج در کالاف دیوتی موبایل

معنی دمیج در کالاف دیوتی موبایل بسیار مهم است، زیرا در سراسر بازی این اصطلاح به‌کار برده می‌شود. دمیج به معنای آسیب است. به‌طور مثال، ممکن است گیمر در طول بازی اسحله خود را آپگرید کند. در این شرایط، میزان دمیج را با قبل از آپگرید کردن اسلحه مقایسه می‌کند و به شدت آسیب پی می‌برد.

اصطلاحات کالاف فارسی

در کنار هر دو اصطلاحات بازی کالاف دیوتی، باید بدانید اصطلاحات کالاف فارسی نیز وجود دارند که شما باید به‌عنوان یک گیمر با آن‌ها آشنایی داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

اصطلاح Ace

Ace یا ایس به معنی کشتن تمامی نیروهای دشمن است و گیمر در این حالت نیروهای خودی را از دست نمی‌دهد. عمل ایس را می‌توان در تمامی حالت‌های بازی به‌کار برد و به‌عنوان یکی از اصطلاحات بسیار مهم است که گیمرها باید بشناسند.

اصطلاح Ads

این اصطلاح به معنای هدف‌گیری به سمت پایین است. این روش هدف‌گیری باعث می‌شود که دقت بالا رود و در نتیجه گیمر می‌تواند در طول بازی عملکرد بالاتری داشته باشد.

اصطلاح AR

یکی از اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل اصطلاح AR است. افرادی که در تیم، وظایف تهاجمی‌تر را بر عهده دارند، به‌عنوان AR شناخته می‌شوند. معمولاً، کسانی که در این بازی حرفه‌ای‌تر هستند و شناخت بیشتری به فضای بازی دارند، به‌عنوان AR عمل می‌کنند.

اصطلاح Bait

اصطلاح Bait در زمانی به‌کار برده می‌شود که گیمر خود و یا یکی از هم‌تیمی‌هایش را برای پرت کردن حواس دشمن به منظور از بین بردن دشمن موردتوجه قرار می‌دهد. شناخت این اصطلاح بسیار مهم است و باعث می‌شود گیمرها حالت مناسبی را در طول بازی بگیرند و موفق شوند.

اصطلاح Beam

یکی دیگر از اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل، اصطلاح Beam است. این اصطلاح به سلاحی گفته می‌شود که دقت بسیار زیادی دارد. البته باید بدانید گیمرها در طول بازی از این اصطلاح به‌عنوان یک فعل نیز استفاده می‌کنند و کاربرد بسیار زیادی دارد.

اصطلاح Bot

اصطلاح Bot نوعی اصطلاح مخصوص است که گیمرهای بسیار حرفه‌ای برای تحقیر بازیکنانی به‌کار می‌برند که هنوز به اندازه کافی قوی نشده‌اند و یا عملکردشان ضعیف است.

اصطلاح Camping

یکی دیگر از اصطلاحاتی که در این بازی باید بشناسید، اصطلاح Camping است. این اصطلاح به معنی نشستن در یک محل بدون حرکت کردن است. البته باید بدانید این عمل مورد تأیید نیست و بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای که در این بازی شناخت زیادی دارند، دیگران را از انجام این کار منع می‌کنند.

اصطلاح Clutch

یکی از اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل اصطلاح Clutch است. این اصطلاح زمانی به‌کار برده می‌شود که گیمر در شرایط بسیار سخت و شدیدی برنده شده است که هیچ نقطه مثبتی به‌عنوان پشتیبانی نداشته است. به‌طور مثال، زمانی که تعداد نفرات دشمن بسیار زیاد است و یا گیمر در آخرین لحظات توانسته است بمب را خنثی کند اصطلاح Clutch کاربرد دارد و یک اصطلاح مثبت است.

اصطلاح Collateral

ازجمله اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل که تمامی گیمرها باید با آن آشنایی داشته باشند اصطلاح Collateral است. زمانی که گیمر می‌تواند دو نفر را با یک تیر بکشد، این اصطلاح به‌کار برده می‌شود. بهتر است بدانید انجام این کار تنها با تفنگ اسنایپر امکان‌پذیر است و اگر اصطلاح Collateral را در طول بازی شنیدید، باید بدانید که گمیر موردنظر این تفنگ را دارد.

اصطلاح Comms

یکی از اصطلاحاتی که در طول این بازی به‌کار برده می‌شود، اصطلاح Comms است. درواقع، این اصطلاح به ارتباط میان هم‌تیمی‌ها اشاره می‌شود.

اصطلاح Deady

از اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل که تمامی گیمرها باید شناخت زیادی به آن داشته باشند، اصطلاح Deady است. این اصطلاح درواقع یک اصطلاح عامیانه است که برای امتیازدهی به‌کار برده می‌شود. گیمرها به خوبی به این امر واقف هستند که برای موفقیت در طول بازی به این امتیاز نیاز دارند.

کامل ترین لیست اصطلاحات کالاف دیوتی موبایل

اصطلاح Donut

اصطلاح دیگری که در این بازی به‌کار برده می‌شود، اصطلاح Donut است. این اصطلاح به معنای پایان بخشیدن به بازی است، زمانی که هیچ‌گونه کشتاری صورت نگرفته است.

اصطلاح Drop shot

اصطلاح Drop shot از اصطلاحات بسیار رایج است که بازیکنان حرفه‌ای که می‌توانند هم دشمن را بکشند و هم حرکت کنند، به‌کار برده می‌شود و یکی از اصطلاحات ضروری این بازی به شمار می‌رود.

اصطلاح First Blood

یکی دیگر از اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل اصطلاح First Blood است و به وضعیتی اشاره دارد که اولین کشتار در یک دور مسابقه رخ داده است.

اصطلاح Flank

Flank برای حمله از پشت به دشمن به‌کار برده می‌شود و یکی از رایج‌ترین استراتژی‌های بازی کالاف دیوتی است.

اصطلاح Frag

اصطلاح Frag به یک ابزار که درواقع نوعی نارنجک کشنده است، اشاره دارد. در برخی از موارد، از این اصطلاح برای حذف شدن استفاده می‌شود.

برای دریافت خدمات بازی کالاف دیوتی موبایل به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اصطلاحات بازی کالاف دیوتی موبایل در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که متوجه شده‌اید، این بازی نوعی بازی اکشن است که طرفداران زیادی دارد و شناخت اصطلاحات آن به گیمرها کمک می‌کند به خوبی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. اگر به دنبال مرکز معتبری برای دریافت خدمات بازی کالاف دیوتی هستید، می‌توانید به فروشگاه دیاموند لند وارد شوید و از خدمات گسترده آن بهره‌مند گردید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31731

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.