به گزارش اخبار اقتصادی، نظرسنجی از 500 معلم دبیرستانی نشان داد که 41 درصد از آنها معتقدند باید مقررات بهتری در مورد هوش مصنوعی وجود داشته باشد و 31 درصد خواهان دخالت دولت در استفاده از آن هستند.

به گزارش اسکای نیوز، بر اساس یک مطالعه جدید، اکثر معلمان معتقدند که دانش آموزان از برنامه های هوش مصنوعی برای انجام تکالیف و تکالیف مدرسه استفاده می کنند.

یک نظرسنجی توسط شرکت edtech RM Technology نشان داد که دو سوم معلمان معتقدند که به طور منظم کارهای نوشته شده توسط هوش مصنوعی را دریافت می کنند و از هر ده معلم یک نفر (10٪) اذعان می کند که نمی توانند بین کارهای انجام شده توسط هوش مصنوعی تمایز قائل شوند. برنامه ها.

نظرسنجی از 500 معلم دبیرستان نشان داد که 41 درصد معتقدند که باید مقررات بهتری برای هوش مصنوعی وجود داشته باشد و 31 درصد خواهان دخالت دولت در استفاده از آن هستند.

مل پارکر، یکی از مدیران سابق که اکنون به عنوان مشاور برای RM Technology کار می کند، گفت: «قطعاً باید مقررات دولتی وجود داشته باشد، به ویژه از نقطه نظر امنیتی.

و او معتقد است که آموزش بهتری برای استفاده از فناوری به سرعت در حال توسعه مورد نیاز است.

آنها باید بدانند که چگونه با دانش آموزان در مورد استفاده خوب از هوش مصنوعی صحبت کنند، کاربرد مناسب آن در کلاس چیست و چگونه می توانند از آن بیاموزند. چگونه می توانند مفاهیم را بهتر درک کنند: تقلب دقیقا چیست و عمل خوب چیست؟

او گفت که نگرانی هایی وجود دارد که دانش آموزان بتوانند از هوش مصنوعی برای تقلب استفاده کنند، به خصوص که بیش از یک سوم معلمان مورد بررسی اذعان داشتند که دانش آموزان بیشتر از آنها درباره هوش مصنوعی می دانند.

معلمان برای درک بهتر کاربرد برنامه های هوش مصنوعی آماده نیستند. بنابراین آنها به پشتیبانی و آموزش نیاز دارند تا بتوانند این را تشخیص دهند.

رضایت دانشجویان از هوش مصنوعی

دانش آموزان نگرانی های معلمان را به اشتراک نمی گذارند: یک نظرسنجی از دانش آموزان نشان داد که 68٪ معتقد بودند که با کمک هوش مصنوعی نمرات بهتری می گیرند و 49٪ معتقد بودند که حذف هوش مصنوعی بر یادگیری آنها تأثیر منفی می گذارد.

میا کرافتز، 17 ساله، دانش آموز کلاس ششم در آکادمی گرین وود بیرمنگام، کاربر دائمی هوش مصنوعی است.

او گفت: «از نظر آموزشی از آن برای انجام تکالیف آنلاین استفاده می‌کنم، بنابراین اگر به حمایت بیشتری نیاز دارم و نمی‌خواهم از معلمم بپرسم یا چیزی است که او نمی‌تواند به من بدهد، هوش مصنوعی وجود دارد.

“من آن را مثبت می دانم زیرا هر زمان که به آن نیاز داشته باشید در دسترس است.”

«می‌توانید سؤال بپرسید و بازخورد فوری دریافت کنید. این خوب و بد است. بد است زیرا در اثر استفاده طولانی مدت از هوش مصنوعی به تدریج فراموش می کنید که مستقل فکر کنید!

نگرانی ها

شارلوت اینسلی، مشاور حفاظت دیجیتال، می‌گوید: «هر زمانی که به رسانه‌های اجتماعی یا هر محتوایی دسترسی پیدا می‌کنید، معمولاً توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود و مطمئناً برخی از الگوریتم‌ها و برخی از محتوایی که به آنها نگاه می‌کنید، کودکان را در معرض محتوای مضر قرار می‌دهند.» “اگر آنها برای یک سایت و سرویس خاص ثبت نام کنند، در مورد سن خود دروغ می گویند، و ما می دانیم که بسیاری از بچه ها این کار را می کنند، آنها محتوایی را می بینند که به طور بالقوه برای سن نامناسب است.”

به نظر من دولت نقش و مسئولیت بسیار مهمی در تنظیم هوش مصنوعی دارد.»

سخنگوی دولت گفت: «هوش مصنوعی پتانسیل تغییر آموزش را دارد، به همین دلیل است که ما فراخوانی را برای دریافت شواهد راه‌اندازی کرده‌ایم تا اطلاعات بیشتری در مورد مزایا و خطراتی که می‌تواند به همراه داشته باشد».

“به طور کلی، ما در حال انجام اقدامات سریع برای ایجاد یک چارچوب نظارتی در سراسر بریتانیا برای هوش مصنوعی، همانطور که در کتاب سفید ذکر شده است، هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که موانع مناسبی برای استفاده ایمن و مسئولانه از فناوری هوش مصنوعی داریم.”