• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
0

از ابتدای سال جاری بازار سهام چند روز ورود پول حقیقی داشته است؟ صندوق‌های طلا چطور؟

  • کد خبر : 45316
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
از ابتدای سال جاری بازار سهام چند روز ورود پول حقیقی داشته است؟ صندوق‌های طلا چطور؟

اکوایران: از ابتدای سال جاری، صندوق های طلا با ورود پول واقعی بیشتر و بازار سهام شاهد خروج پول واقعی بیشتری بوده است. این رویداد مطابق با روند این دو بازار در سال جاری است.

امروز بازار سرمایه دوباره قرمز شد و شرکت های سهامی عام روند نزولی را ثبت کردند. اوایل هفته جاری، بازارساز محدودیت دامنه را تغییر داد و محدوده نوسان به مثبت و منفی سه درصد تغییر کرد.

جریان پول واقعی در بورس و صندوق های طلا چگونه بوده است؟

افزایش سه برابری دامنه نوسانات بازار سهام و حق تقدم اوایل هفته جاری رخ داد. بازار سهام از ابتدای سال درگیر محدودیت دامنه نوسان بوده است که دلیل آن این است. شرایط خطرناک منطقه

از 129 روز معاملاتی از ابتدای سال تاکنون تنها 32 روز پول واقعی در بازار سرمایه ثبت شده است. بنابراین تعداد روزهای خروج پول از بورس بیش از سه برابر روزهایی است که پول واقعی وارد شده است و محدودیت دامنه نوسان نیز از این التهابات و بدبینی ها مصون نمانده است، زیرا بازار مسدود شده است. . در صف فروش با محدودیت دامنه نوسان.

در حال حاضر حمایت دو میلیون و 100 هزار واحدی از بین رفته و ارزش معاملات خرد و حق تقدم همگام با روند نزولی بورس کاهش یافته است. سهامداران امیدوارند وعده های مدیران اقتصادی کشور در خصوص بورس محقق شود.

ارزش معاملات وجوه طلا نسبت به روز گذشته 38.5 درصد کاهش داشته است. اما ورود پول واقعی به صندوق های طلا به دوازدهمین روز متوالی رسید. صندوق‌های طلا از ابتدای سال تاکنون تنها 17 روز از 129 روز معاملاتی امسال را ثبت کرده‌اند، در بقیه روزها خروج پول واقعی و ورودی پول واقعی بوده است.

حباب سکه امامی رشد کرد؟

قیمت دلار امروز 400 تومان در نوسان بود و نسبت به روز گذشته 400 تومان کاهش را به ثبت رساند.

درهم امارات متحده عربی امروز کاهش یافته و در محدوده 230 تومان قرار دارد، اما حباب دلار درهم برای سومین روز در کانال 400 تومان است.

در بازار طلا امروز قیمت ها اصلاح شد اما حباب ارز امامی رشد کرد.

حباب طلای آب شده 345 هزار تومان است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45316

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.