• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

واریز فاز دوم سود سهام آغاز شد/ مبلغ واریز هر سبد چقدر است؟

  • کد خبر : 36764
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
واریز فاز دوم سود سهام آغاز شد/ مبلغ واریز هر سبد چقدر است؟

به گزارش رکنا به نقل از سازمان. تبادل مجید عشقی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بهره سهام وی در خصوص سال مالی منتهی به 8 اسفند 1401 شرکت های سرمایه دار در دو مرحله به حساب سهامداران واریز می شود، افزود: واریز سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم از روز پنجشنبه آغاز و 48 ساعت به طول می انجامد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: شرکت سپرده گذاری مرکزی روز چهارشنبه اطلاعات سهامداران را به بانک های عامل ارسال کرد تا فرآیند سپرده گذاری سود از امروز عملیاتی شود.

وی توضیح داد که میزان سود پرداختی با توجه به میزان سبد اقدامات عدالتخواهانه هر سهامدار متفاوت خواهد بود، وی گفت: صاحبان پرتفوی سرمایه 492 هزار تومانی 446 هزار تومان، 532 هزار تومانی 482 هزار تومان و پرتفوی یک میلیون تومانی 906 هزار تومان دریافت می کنند.

عشقی تصریح کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری های سازمان بورس، 8 شرکت سود سرمایه خود را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند و این سازمان پس از تامین سود سهامداران، اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد. وجوه به سرمایه گذاران، مابقی سود باید به حساب سهامداران واریز شود.

در مرحله اول سپرده سود. اقدامات عدالتخواهانه در سال مالی منتهی به 8 اسفند 1401 که به پایان آذرماه امسال منتهی شد، جامعه سپرده گذاری مرکزی سود به حساب بیش از 43 میلیون سهامدار واریز کرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36764

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.