• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

خرید محدود نان ممنوع شد.

  • کد خبر : 33654
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
خرید محدود نان ممنوع شد.

اکوایران: در حالی که برخی نانوایان از محدودیت خرید نان صحبت می کردند و اعلام می کردند که با هر کارت بانکی فقط 4 قرص نان می توانید خریداری کنید. وزارت جهاد کشاورزی موضوع محدود نان را تکذیب و به نانوایی ها در این باره هشدار داد.

اخبار اقتصادی، روز گذشته خبری مبنی بر محدودیت عرضه نان در رسانه ها منتشر شد. بر اساس اطلاعات موجود، برخی نانوایان اعلام کرده بودند که با هر کارت بانکی تنها می توان 4 قرص نان خرید. بر اساس اعلام این نانوایان، این سیاستی است که اتحادیه با آن موافقت کرده و اعلام کرده است.

اما امروز وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که محدودیتی برای خرید نان اعمال نشده است.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالا توضیح داد: گفته می شود با هر کارت بانکی فقط می توان 4 قرص نان خرید، این کذب محض است و بدون شک نانوایی های متخلف توزیع می شود. با.

و افزود: دستورالعمل فروش نان از سوی اتحادیه نانوایان تدوین نشده است و سکوت این اتحادیه به معنای تایید آن نیست.

امرالهی تاکید کرد: نهادها و گروه های دولتی محدودیتی برای خرید نان اعلام نکرده اند و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی نیز در حال پیگیری تخلفات نانوایان در این زمینه هستند.

آیا ممنوعیت خرید بیش از 4 نان با کارت بانکی درست است؟

وی افزود: بدون شک با رجوع به قانون با هر صنفی که با نصب پوستر و یا بنر اقدام به این کار کند و اذهان عمومی را به هیجان بیاورد برخورد قاطع خواهد شد.

قبل از اینکه جهاد کشاورزی این خبر را تکذیب کند، اتحادیه نانوایان سنتی تهران نیز موضوع استفاده از دو کارت بانکی برای بیش از 4 نان را تکذیب کرد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33654

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.