• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
0

گلایه بخش فناوری اطلاعات از غیرقابل پیش بینی بودن بانک مرکزی

  • کد خبر : 41053
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
گلایه بخش فناوری اطلاعات از غیرقابل پیش بینی بودن بانک مرکزی

غیرقابل پیش بینی بودن فرآیندهای ثبت سفارش، بحث عرضه و تخصیص ارز، تامین سرمایه در گردش و تعهداتی که دستگاه های اجرایی باید داشته باشند از مشکلات اساسی صنعت زیرساخت کشور است و باعث می شود بررسی های زیرساختی در زمانی که باید شکست بخورد. . آپدیت نکن

فعالان حوزه فناوری اطلاعات (اعم از تولیدکنندگان و واردکنندگان) در اولویت اول دریافت سفارش هستند. این اظهارات علی رشیدی خرسند، عضو کمیسیون تدارکات سازمان نظام صنفی استان تهران است. در بیان مشکلات این رشته، نظم را اولین و مهمترین مشکل در نظر بگیرید.

کوروش نکاوند، عضو کمیسیون تدارکات اتحادیه، سخنان رشیدی را تایید می کند و می پذیرد که علاوه بر مشکل ثبت سفارش، دومین مشکل در این حوزه را می توان تخصیص ارز دانست. تخصیص ارز به معنای اجازه متقاضی برای خرید ارز است.

وی روند بانک مرکزی را برای فعالان اقتصادی قابل پیش بینی نیست.

در ادامه، مازیار نوربخش، یکی از اعضای کمیسیون تدارکات و هیئت نمایندگان خانه ایران، بیان می کند که موارد مطرح شده تنها به واردکنندگان نمی رسد. هم واردکننده و هم تولیدکننده تحت پوشش کمیسیون عرضه هستند.

نوربخش در پاسخ به نحوه حمایت از تولیدکننده داخلی اذعان می کند که حمایت از تولیدکننده دو راه است. واردات محصولات را که معمولا جواب نمی دهد متوقف کنید. راه دیگر وضع تعرفه است.

در بخشی دیگر از این پنل که در حاشیه نمایشگاه الکامپ برگزار شد، مسعود شکرانی رئیس کمیسیون تامین نظام صنفی فناوری اطلاعات کشور به بررسی زیرساخت های فناورانه می پردازد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41053

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.