به گزارش اخبار اقتصادی، بانک صادرات ایران در نظر دارد 3.36 درصد از سهام شرکت ایران خودرو را در تاریخ 8 مرداد 1402 واگذار کند، همچنین بانک صادرات در اطلاعیه دیگری پیشنهاد فروش 34.99 درصد از سهام گواهی شده شرکت نفت ناب را در تاریخ 31 شهریورماه ارائه کرده است. ، 1402.

شرکت انتقال داده آسیاتک همچنین بیان کرد: از طریق مجوز UNSP با آماده سازی و توسعه زیرساخت ها، امکان ارائه چنین خدماتی وجود دارد و خدمات موضوع مجوز به خدمات رادیو ترانک عمومی، دسترسی ماهواره ای، خدمات مکالمه گسترش می یابد. . و ارتباطات صوتی، متنی و داده ای و تصویری با قابلیت حمل و جابجایی در سراسر خاک جمهوری اسلامی ایران به خدمات موضوع مجوز FCP اضافه شده است.

شرکت ایران خودرو از سهامداران خود برای شرکت در مجمع عمومی فوق العاده مورخ 7 مرداد 1402 دعوت به عمل آورده است.

با این حال شرکت گسترش داده های عصر نوین (های وب) اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از منابع، امکانات و تجهیزات مخابراتی که در اختیار دارد، مجوز خدمات یکپارچه شبکه و ارتباطات (UNSP) را دریافت کرده است.

شرکت دوار (خچارخش) افزایش سود عملیاتی در دوره سه ماهه منتهی به خرداد 1402 را به دلیل افزایش حجم فروش، تنوع سبد محصولات و فروش سود بیشتر محصولات با حاشیه نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرده است. . سال

بانک گردشگری همچنین دلایل افزایش درآمد سپرده و تسهیلات، افزایش زیان سرمایه گذاری و برخی دیگر از اقلام صورت های مالی را تشریح کرده است.

شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی (RETCO) اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت های بازرسی این شرکت، تفاهم نامه همکاری با شرکت چین بی تی اس منعقد شد.