• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

پیش بینی بورس فردا 21 اسفند ساعت 1402 / زمان شروع صعود صعودی؟

  • کد خبر : 36149
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
پیش بینی بورس فردا 21 اسفند ساعت 1402 / زمان شروع صعود صعودی؟

اکو ایران: چهارشنبه روز نسبتا خوبی برای بازار سرمایه بود که با توجه به افت روزهای گذشته، این مثبت 8800 واحدی روز خوبی برای بازار سرمایه محسوب می شود.

اخبار اقتصادی، در جریان معاملات روز چهارشنبه بورس تهران ارزش معاملات به 4500 میلیارد تومان رسید، رقمی که همچنان در سطوح پایینی قرار دارد. روز چهارشنبه بازار با سیگنال های مثبتی مانند فولاد، کگل و شپنا به روند صعودی خود ادامه می دهد.

چهارشنبه، روز نسبتا خوبی برای بازار سرمایه بود، با توجه به افت روزهای گذشته، این افزایش 8800 واحدی روز خوبی برای بازار سرمایه محسوب می شود، بنابراین اهالی بازار همچنان می توانند منتظر سنت دیرینه باشند. رشد بازار سرمایه در تعطیلات نوروزی

گروه خودرو در روز چهارشنبه در ارزش تجاری باقی ماند، رتبه اول فلزات اساسی به ارزش 183 میلیارد تومان و رتبه دوم خودروها، ارزش تجاری گروه خودرو در روز چهارشنبه 179 میلیارد تومان بود.

اما در پایان هفته نامه ای بین اهالی بازار سرمایه دست به دست شد که نشان می داد وزیر صامت از تجدید ارزیابی دارایی های خودرو و سایپا ایران حمایت می کند. همچنین ایران خودرو در اطلاعیه ای در سامانه کدال توضیحات کاملی را برای انصراف از قانون تجارت یکصد و چهل و یکم ارائه کرده است.

همچنین در آخرین اطلاعیه هیات وزیران، انواع عوارض صادراتی جدید برای محصولات زنجیره فولاد و سنگ آهن مگنتیت ۲۰ درصد (بدون تغییر)، سنگ آهن هماتیت ۲ درصد (کاهش ۱۸ درصد)، تعیین شد. کنسانتره سنگ آهن: 5 درصد (کاهش 15 واحد درصد)، گندله سنگ آهن: 2 درصد (کاهش 18 درصد)، آهن اسفنجی: 5 درصد (بدون تغییر)، بیلت، اسلب و اسلب فولادی: 1 درصد (کاهش یک درصد). واحد)، که به نوبه خود موضوعی بود که گروه فولاد و سنگ آهن را تحت تاثیر قرار داد که روز چهارشنبه وارد بازار شد.

پایگاه خبری بازار سرمایه همچنین گزارش داد: رئیس اداره انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون 125 شرکت مجاز به افزایش 2071 میلیارد ریالی سهام خود شده اند. . سرمایه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تقریباً دو برابری از نظر تعداد مجوز را به ثبت رسانده است.

بررسی فنی شاخص سهام.

در جریان معاملات روز چهارشنبه بورس تهران ارزش معاملات به حدود 4.5 میلیارد تومان رسید که اگرچه رقم ناچیزی محسوب می شود اما با مثبت بودن بازار می تواند نقطه امیدی برای شهرک محسوب شود. بازار سرمایه و در بازار روز چهارشنبه این شاخص 8800 واحد بود. مطرح کردن این موضوع که بازار به این سطوح از سطح حمایتی واکنش نشان می دهد، برای کارشناسان فنی بازار سرمایه مثبت بود، اما این سطح نیاز به انرژی دارد تا به نام ارزش معاملاتی حمایت شود و با این وضعیتی که برای همه چیز بازار ایجاد شده است. شاید فعلا امیدی هست نگذاریم پول وارد بازار شود و بازار یکی از بازارهای فراموش شده جامعه است.

از نظر فنی می توان گفت که بازار آماده صعود است و مدت زیادی در سطوح حمایتی باقی مانده است تا جایی که زمان اصلاح را پر کرده است و این روزها با توجه به یک سنت دیرینه تعطیلات نوروزی است، مسیر ممکن است روندی صعودی داشته باشد، اما این روند صعودی مستلزم قدرت و قدرت زیادی است تا تداوم داشته باشد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36149

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.