• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

هشدار ضد سرقت در دنیای بلاک چین

  • کد خبر : 42976
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
هشدار ضد سرقت در دنیای بلاک چین

توکنومی پایه و اساس تحولات اقتصادی در فضای بلاک چین است. Tokonomy به عنوان یک موضوع مهم اطلاعاتی در مورد وضعیت اقتصادی پروژه ها با اعداد به ما می دهد.

نوزدهمین رویداد هفتگی سکه خوانی مجموعه MoneyLab در روز سه شنبه 2 مرداد 1403 که به موضوع “اقتصاد” اختصاص داشت، با حضور سهیل نیکزاد -رئیس هیات مدیره بورس کیوسک-، پرهام لیلیان – کارشناس و متخصص بلاک چین و اقتصاد و امیر بیات، استاد و تحلیلگر ارزهای دیجیتال.

در قسمت اول این رویداد سهیل نیکزاد برای درک بهتر مبحث توکونومی به ارائه مقدمه ای پرداخت. به گفته نیکزاد، توکنومی یک ابزار سرقت است به این معنا که اگر فردی ادعای عجیبی در مورد اعداد و فروش های آتی داشته باشد، با محاسبات قابل تایید است.

از طرفی پرهام لیلیان این بحث را شروع کرد: Token Economy و Tokenomis دو مفهوم متفاوت هستند. به عبارت دیگر، اقتصاد نشانه در مورد داده است، بنابراین نمی توان ایده ای را بیان کرد که هیچ داده ای برای آن وجود ندارد.

لیلیان همچنین به این سوالات پاسخ داد: چه مفاهیمی در اقتصاد توکن گنجانده نشده است، چه نوع توکنی برای افراد مختلف مناسب است و چرا، توکن از کجا می آید و به کجا می رود، ارزش توکن و تعداد آن ها، چگونه است. بسیاری از کاربران دارند و غیره

در قسمت آخر این مراسم امیر بیات به جمع بندی تجربه شخصی و نمونه های ساده خود پرداخت.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42976

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.