• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

مقایسه سه هتل گوهر و مدائن و خیام مشهد

  • کد خبر : 32546
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
مقایسه سه هتل گوهر و مدائن و خیام مشهد

انتخاب هتل مناسب جهت سفر یکی از دغدغه های اصلی و مهم برنامه ریزی سفر می باشد. مخصوصا شهری مانند مشهد که بیش از 500 هتل و هتل آپارتمان و واحدی اقامتی قابل رزرو دارد. قطعا وجود یک مشاور آگاه کمک بزرگی برای انتخاب هتل جهت رزرو می باشد. وبسایت زواران با هشت سال تجربه در زمینه رزرو تخصصی هتل های مشهد منبعی جامع جهت ارائه اطلاعات این هتل ها می باشد. همچنین این مجموعه شامل کارشناسان مجرب جهت مشاوره در زمینه انتخاب بهترین و دقیق ترین هتل با توجه به سلیقه و بودجه شما می باشد. پس از دریافت مشاوره از کارشناسان شما به مرحله مقایسه و انتخاب می رسید. مقایسه کردن چند هتل مشابه به هم قبل از سفر می‌تواند برای شما مزایای زیادی داشته باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • انتخاب هتلی که با نیازها، ترجیحات و بودجه شما همخوانی داشته باشد
  • اطلاع از کیفیت، نظافت، امکانات و خدمات هتل‌ها و نظرات مسافران قبلی
  • پیدا کردن بهترین  و ارزان ترین قیمت و تخفیف‌ها برای رزرو هتل با استفاده از سایت‌های مختلف
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه با رزرو آنلاین هتل
  • امکان انصراف و تغییر رزرو هتل در صورت نیاز

مشهد، شهری پر جاذبه که هر ساله میلیون‌ها زائر و گردشگر را به خود جذب می‌کند. وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر و همچنین داشتن بناهای تاریخی و فرهنگی، پارک‌ها و باغات، موزه‌ها و گالری‌ها، بازارها و مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها، امکانات رفاهی و تفریحی و آب و هوای معتدل، مشهد را به یکی از مقاصد گردشگری برتر کشور تبدیل کرده است. اما برای سفر به مشهد، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کرد، انتخاب هتل مناسب است. هتلی که علاوه بر داشتن امکانات کافی و کیفیت خوب، نزدیک به حرم و مراکز مورد نظر باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد. در این مقاله، ما سه هتل را برای شما معرفی  و می‌کنیم که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از طریق سایت‌زواران آنلاین رزرو کنید.

مقایسه سه هتل گوهر، مدائن، خیام (این هتل‌ها از نظر موقعیت، قیمت و امکانات با هم تفاوت دارند).

هتل گوهر مشهد

هتل سه ستاره گوهر مشهد از جمله هتل های نزدیک به بارگاه رضوی می باشد.این هتل با خدماتی ارزنده، در فضایی آرام و دلنشین ،قیمتی مناسب و ارزان و کیفیتی عالی آماده خدمت رسانی به مسافران و مهمانان گرامی می باشد. هتل سه ستاره گوهر در 6 طبقه و با ظرفیت حدودا  140 نفر، با متدی مدرن طراحی شده و همچنین تنوع بالا در منوی غذایی بوفه و استفاده از بهترین مواد غذایی (گوشت گرم و برنج ایرانی) به همراه سرو سالادبار و میوه و شیرینی، در فضای دنج و آرام رستوران هتل آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. هتل دارای رستوران مرکزی می باشد.
جهت رفاه حال مسافران و مهمانان ارجمند و اقامتی راحت و مطمئن در مشهد مقدس، هتل دارای کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم بصورت شبانه روزی ،لاندری، خشکشویی، خدمات برای معلولین گرامی،  خدمات نگهداری از کودک، اجاره ماشین، خدمات گردشگری و ترانسفر استقبال رایگان می باشد.
که با کادر مجرب و حرفه ای همراه با ارائه ی خدماتی مطلوب سفری خاطره انگیز را برای مهمانان مسافران گرامی به یادگار میگذارند هتل گوهر امکاناتی مثل  ولکام درینک، لاندری، خدمات گردشگری، رستوران، تلویزیون، تهویه هوای مدرن، اینترنت در لابی و اتاقها و کافی شاپ میباشد.
به علاوه، این هتل دارای اتاق های مجهز به یخچال، صندوق امانات، وسایل بهداشتی شخصی و روم سرویس ۲۴ ساعته می باشد. هتل گوهر مشهد در فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و می توانید با پیاده روی یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی به آن دسترسی داشته باشید. هتل گوهر مشهد همچنین نزدیک به مراکز خرید، پارک ها، بیمارستان ها و ایستگاه قطار شهری مشهد می باشد.

برای رزرو هتل گوهر مشهد می‌توانید از سایت زواران استفاده کنید. این سایت یکی از معتبرترین سایت‌های رزرواسیون آنلاین هتل است که با داشتن نماد اعتماد الکترونیک امنیت پرداخت شما را تضمین می‌کند. همچنین با رزرو از طریق سایت زواران  بخصوص در فصول کم تردد مانند زمستان می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

هتل گوهر مشهد

هتل مدائن مشهد

هتل سه ستاره مدائن یکی از هتل های قدیمی اما بازسازی شده خیابان امام رضا(ع) بوده که در حاشیه این خیابان،  بین امام رضا 7 و 9 واقع شده است. هتل مدائن مشهد یکی از هتل های استاندارد مشهد بوده که سال افتتاح آن 1366 می باشد و برای بهبود عملکرد و خدمات خود در سال 1397 بازسازی و تغییراتی انجام داده است.

همچنین با فاصله کمتر از 10 دقیقه  پیاده روی تا حرم امام رضا (ع)، مکانی مناسب برای زائرین ومسافرین محترم است این هتل با داشتن امکانات مدرن و کیفیت بالا، سعی در ارائه خدمات رضایت ‌بخش به میهمانان دارد.

همچنین هتل فاصله ی 2 کیلومتری تا بازار رضا و بازار جنت و فاصله 16 کیلومتری تا پارک تفریحی خورشید دارد.

هتل مدائن مشهددر2 فاز  که 5 طبقه در فاز یک و 8طبقه در فاز2و 165 اتاق با تعداد 400 تخت برای مسافرین  آماده ارائه خدمات میباشد. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع،  دراور و کمد در بعضی از واحد ها و تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سشوار، آبگرم، تلفن و … هستند. همچنین  هتل دارای  آشپزخانه مرکزی و رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، پارکینگ، لابی، سالن اجتماعات، سرویس اتوبوس رفت و برگشت به حرم، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، اجاره ماشین و سیستم گرمایش و سرمایش و نمازخانه  وفکس وکپسول آتش نشانی می‌باشد و از خدمات پذیرش میتوان به اتاق چمدان و صندوق امانات و روزنامه اشاره کرد. اقامت برای کودکان زیر 4سال رایگان میباشد البته در صورت استفاده نکردن از سرویس و هزینه اقامت برای کودکان بالای 4 سال بطور کامل محاسبه میشود.

رزرو هتل مدائن با توجه به تاریخ انتخابی قیمت متفاوتی دارد اما  میتوانید در فصول کم تردد سال مثل زمستان  با تخفیفات ویژه ای این هتل را از سایت زواران رزروکنید.

هتل مدائن مشهد

هتل خیام مشهد

هتل سه ستاره  خیام در محله قدیمی باغشهر واقع شده است. این هتل درسال 1376 ساخته شده ودر سال 1395 بازسازی شده است هتل خیام در 5طبقه ودارای 70 واحد اقامتی با امکانات مدرن وراحتی که در انواع اتاق های دو تخته. سه تخته وسوئیت چهارنفره ارائه می شوند.

این هتل  فاصله ای در حد چنددقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا (ع) و موزه آستان قدس رضوی و آرامگاه نادرشاه افشار دارد .فاصله این هتل تا ایستگاه مترو نیز کم است وبه همین دلیل میتوانید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی  از هتل خیام به نقاط مختلف شهر مشهد بروید و همینطور فاصله این هتل تا کلیسای مسروپ مقدس و مسجد گوهرشاد و گنبدسبز حدود 6 دقیقه وتا مجموعه کوه سنگی و مسجد 72 تن و آرامگاه شیخ بهایی حدود 13 دقیقه وتا مقبره فردوسی 45 دقیقه فاصله است.

طبق نظرات کاربران هتل خیام هتلی  آرام ونسبتا تمیز است و قیمت آن با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد مناسب  و مقرون بصرفه میباشد. این هتل با پرسنلی آموزش دیده و مجرب با برخورد بسیار محترمانه با مهمانان سفری به یاد ماندنی و لذت بخش  را برای زائران ومسافران محترم رقم میزنند.

این هتل دارای  رستوران با ظرفیت 200 نفری وکافی شاپ، اینترنت رایگان، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس و گشت درون و برون شهری وسیستم تهویه مطبوع وپارکینگ با ظرفیت 14 خودرو و یخچال وکافه سنتی وکافی نت ولاندری وخدمات خانه داری وکپسول آتش نشانی ومینی بار با هزینه وسرویس بهداشتی ایرانی در طبقات وروم سرویس ورخت آویز ودمپایی و چای ساز وبالکن ولوازم بهداشتی وامکان شارژ وسایل الکترونیکی و اینترنت طبق تعرفه هتل و تلویزیونLED در و دراور و مبلمان و تلفن در اتاق ها می باشد.

 بوفه نهار هتل خیام شامل پلو سفید و سبزی پلو و جوجه کباب و مرغ و قیمه و قرمه سبزی و ماهی می باشد. بوفه شام هتل شامل ماکارونی وعدس پلو و پیتزا و رولت گوشت و کوفته می باشد. بوفه صبحانه هتل شامل بوفه سرد وگرم و آبمیوه و تخم مرغ وعدسی و پنیر و کره و مربا و عسل می باشد. شما میتوانید این هتل را از سایت زواران رزرو کنید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32546

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.