• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد.

  • کد خبر : 42452
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد.

مهدی قالی زاد، در قیمت بلیط اتوبوس اربعین وی بیان کرد: اتوبوسرانی مستقیم تهران – نجف در سال جاری راه اندازی شد. قیمت بلیط اتوبوس یک طرفه مستقیم تهران – نجف 2 میلیون و 600 هزار تومان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کشور عراق در ایام اربعین اجازه ورود ناوگان ایرانی را نمی دهد، از ناوگان عراقی برای خدمت رسانی به زائران حسینی استفاده می کنیم.

سخنگوی ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: این سرویس ویژه از تهران آغاز و با عبور از دروازه خسام در مرز مهران، در مرز مهران، زائران به زیر می روند. اتوبوس و چک کردن بار دیگر از مرز عراق با همان اتوبوس به نجف ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت های سرویس ویجمه هم اکنون آغاز شده و ظرفیت تکمیل نشده است، افزود: 400 سرویس ویژه در نظر گرفته شده است که در صورت افزایش تقاضا، امکان رایزنی برای افزایش این خدمات وجود دارد. .

قلی زاد درباره قیمت بلیت اتوبوس برای سرویس های عادی نیز اظهار داشت: سرویس های عادی از پایانه های غرب، جنوب، بیهقی و شرق در نظر گرفته شده و برخی از شهرستان ها مانند قرچک، شهریار، ورامین و نسیم شهر به سمت مهران 25 نفره در حال حاضر 950 هزار تومان است.

وی با اشاره به امکان خرید بلیت اتوبوس بدون ثبت نام در سامانه سماح، گفت: قرار بود سامانه سماح به پیش فروش بلیت ها متصل شود، اما در این زمینه تاخیر ایجاد شد و فروش بلیت ها در حال انجام است. بدون ثبت نام در سامانه سماح انجام می شود، اما افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکرده اند در دریافت ارز اربعین با مشکل مواجه خواهند شد.

سخنگوی ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران تاکید کرد: پیش فروش بلیت اتوبوس های 25 تا 30 مردادماه جاری ادامه دارد و بلیت ها هنوز تکمیل نشده است.

ایلانا

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42452

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.