• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
15

فصل هشتم سریال Elite آخرین فصل آن خواهد بود!

  • کد خبر : 28430
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
فصل هشتم سریال Elite آخرین فصل آن خواهد بود!

نتفلیکس روز چهارشنبه اعلام کرد فصل هشتم سریال Elite. آخرین فصل این سریال خواهد بود. فصل هفتم این درام اسپانیایی روز جمعه پخش می شود. فصل هشتم Elite این آخرین فصل از سریال طولانی مدت نتفلیکس خواهد بود. سریال اسپانیایی در یک دبیرستان تخیلی به نام Las Encinas اتفاق می‌افتد، جایی که تنش‌هایی بین دانش‌آموزان ارشد و دانشجویان سال اول که بخشی از یک برنامه آموزش مداوم هستند، وجود دارد. این سریال شامل بازیگران متنوعی است که برخی از آنها ستاره هایی مانند Menu Rios از سریال Strange Way of Life و Miguel Herran و Jaime Llorente از سریال Money Heist هستند.

فصل هشتم سریال Elite

فیلمبرداری فصل هشتم «نخبگان» از تیرماه آغاز شد و در حال حاضر زمان پخش آن مشخص نیست. خالق این سریال، کارلوس مونترو، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره فصل هفتم اعلام کرد که این سریال با فصل هشتم به پایان می رسد. وی تأیید می کند:

در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فصل هشتم هستیم که آخرین فصل سریال «نخبگان» خواهد بود. به اوج خود رسیده است. جیمی (نمایشگر واکا، ستاره فصل هفتم)، نتفلیکس و من فکر کردیم که زمان مناسبی برای پایان سریال است. با ناراحتی اعلام می‌کنم که نمایش رو به پایان است، زیرا در طول سال‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای برای همکاری با بازیگران باورنکردنی داشتم، با همه کارگردان‌هایی که می‌خواستم با آنها کار کنم کار کرده‌ام و به اندازه کافی خوش شانس بودم که کار کنم. با ماریبل (واردو، هنرپیشه و غیره) در دو فصل گذشته در «مادر تو» همکاری کرد.

سریال «نخبگان» یک داستان نوجوانانه است که در مدرسه شبانه روزی «لاس انسیناس» روایت می شود. این سریال به موضوعاتی چون عشق، همخوابی، حسادت و انتقام می پردازد. در فصل هشتم این سریال بازیگران جدیدی چون «آن روت» و «نونو گایگو» به ایفای نقش می پردازند و بازیگری به نام «مینا الحمانی» که پیش از این در سه فصل اول حضور داشت، دوباره نقش نادیا را ایفا می کند. در این فصل..

علاوه بر این، دیگر بازیگرانی که در این سریال حضور خواهند داشت عبارتند از: «آندره پوچ»، «کارمن عرفات»، «آلوارو د خوانا»، «آنا بوکسا»، «الکس پاسترانا»، «آندره لاموگلیا»، «والنتینا زنره»، کارلا دیاز، مارتینا کاریدی، آدام نورو و مانو ریوس، میرلا بالیچ، فرناندو لیندز، گلب آبروسیموف، ایوان مندس، آلخاندرو آلباراسین و ماریبل وردو.

منبع سایت فیگار

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=28430

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.