• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

فسیل 300 میلیارد تومان تمام شد!

  • کد خبر : 32717
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
فسیل 300 میلیارد تومان تمام شد!

فیلم کمدی فسیلی پس از گذشت 285 روز از اکران خود توانست به گیشه 300 میلیارد تومانی دست پیدا کند. این فیلم توانست در این بازه زمانی ۷ میلیون بیننده داشته باشد تا با این آمار دومین فیلم پرمخاطب سینمای ایران پس از انقلاب شد.

با ادامه اکران این فیلم که فقط برای تهران است و احتمالا تا پایان سال ادامه خواهد داشت، پیش بینی می شود فروش نهایی فیلم بین 330 تا 350 میلیارد تومب باشد که رکوردی چشمگیر محسوب می شود. . فسیل همچنین 136800 پیش بینی را در این مدت انجام داده است.

بر اساس این آمار متوجه شدیم که ضریب اشغال صندلی برای هر نمایش این فیلم حدود 52 نفر بوده که با این آمار فسیل حدود یک سوم گیشه و تعداد کل بینندگان امسال را به خود اختصاص داده است.

این استقبال مردمی از فیلم فسیل باعث شده تا برخی از فیلمنامه های کمدی که برای امسال به شورای پروانه ساخت ارسال شده، لحن موسیقایی دهه 50 و 60 را داشته باشد که مشخصا نتیجه همین استقبال عمومی از فیلم است. کمدی فسیل. فسیل به کارگردانی کریم است. امینی به نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال 1398 است.داستان این فیلم در مورد خواننده ای از دوران قبل از انقلاب است که سعی می کند به شاه نزدیک شود و برای خود افتخار و مقامی کسب کند اما به دلیل بدی. بارها به مدت 10 سال در کما می رود و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به هوش می آید. در این فیلم بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، امید روحانی و بابک کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32717

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.