• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

سکه طلا و تتر/خط مقاومت مهم استاندارد تایید شد

  • کد خبر : 42318
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
سکه طلا و تتر/خط مقاومت مهم استاندارد تایید شد

در روز تحلیف پزشکان، بازار طلا و ارز کانال جدیدی را فتح کرد/ حباب ارز به 21 درصد و حباب طلا به 1 درصد رسید که عدد قابل توجهی است/ الگوی تتر/ کانال های فروش پکیج تایید شد برای رسیدن به مخاطب بسیار تلاش کرد/خط مقاومت طلای مهم. و سکه کجاست؟

بازار طلا و ارز به پنجمین روز نوسان خود رسید و قیمت دلار و ارز تغییر کانال داد. قیمت دلار هرات وارد کانال 59 هزار تومان شد و قیمت طلا و سکه نیز تغییر کانال داد. علاوه بر طلا و ارز، نسبت به معاملات روز دوشنبه، دومین متغیر ارزها یعنی آنا طلا نیز افزایش یافت.

قیمت طلا و ارز که از پایان دولت سیزدهم تا کنون رو به افزایش بوده است، روز سه شنبه به روند صعودی خود ادامه داد و قیمت ها در روز تحلیف آقای هرات کانال های جدیدی را فتح کردند خط مقاومتی 58 هزار و 800 تومان و ابتدا قبل از تعدیل نرخ ارز در بازار دبی سعی در از دست دادن خط حمایتی داشت اما پس از تعدیل نرخ درهم دوباره افزایش یافت. قیمت دلار هرات که در نیمه اول معاملات سعی در ورود به کانال 59 هزار تومانی داشت، در نهایت در نیمه دوم معاملات وارد این کانال شد و با قیمت 59 هزار و 100 تومان به فعالیت خود پایان داد.

با توجه به افزایش بازار طلا و ارز، قیمت دلار تهران به میانه کانال 59 هزار تومان رسید. قیمت درهم امارات بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار و ۱۴۰ تومان باز شد و تا ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت اما از این مرز عبور نکرد. قیمت درهم در نهایت به 16190 تومان رسید. به طور کلی، قیمت درهم به سمت عقب و جلو حرکت کرد و بالاتر از نرخ روز قبل بسته شد.

قیمت تتر که به دلیل افزایش قیمت بیت کوین در برابر بازار فارکس و سکه حرکت کرده بود، پس از تایید الگوی هارمونیک به قیمت دلار تهران رسید. قیمت سکه امامی که روز گذشته موفق به ورود به کانال 42 میلیونی نشد، روز سه شنبه به 42 میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافت. حباب ارز نیز به 21 درصد افزایش یافت که رقم قابل توجهی است. البته قیمت سکه در سایت هایی که نرخ ارز را تعیین می کنند کمتر است و حتی برخی سایت ها قیمت سکه را 41 میلیون و 950 هزار تومان ثبت کردند.

قیمت طلای مذاب از پله هشتم کانال 14 میلیون آغاز شد و تا کانال 15 میلیون افزایش یافت. حباب طلای مذاب نیز در حال افزایش بود و به 1 درصد رسید که برای حباب طلا رقم بالایی است. نکته جالب در بازار طلا و سکه کاهش قیمت ها در انتهای حباب و چاق شدن حباب با سرعت بالایی است که نشان از وجود شور و نشاط در پایین و افزایش قیمت ها دارد.

روز سه شنبه شاهد اجبار کانال های فروش سیگنال بودیم. کانال های سیگنال مدام خراب می شدند و به نوعی می توان گفت که مخاطب را جذب می کردند و بسته را می فروختند. همچنان دلالان بازار دلیل نوسانات بازار را عدم تزریق درهم و اخبار جنگ می دانند.

به گفته معامله گران فنی، قیمت ها به مقاومت بحرانی رسیده اند و ممکن است در این منطقه واکنش نشان دهند. خط مقاومتی دلار هرات روی 59 هزار و 250 تومان قرار دارد و تا زمان شکستن این سطح، می تواند به سمت خط حمایتی 58 هزار و 800 تومان حرکت کند. مهمترین مرز حمایتی بازار ارز روی 58 هزار و 300 تومان قرار دارد. سقف مقاومت طلای مذاب 15 میلیون و 75 هزار تومان است که در صورت عبور از این حد، قیمت طلا تا 15 میلیون و 300 هزار تومان افزایش می یابد. اگر قیمت طلا نتواند از خط مقاومت عبور کند، ممکن است به کانال 14 میلیونی بازگردد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42318

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.