به گزارش اخبار اقتصادی: شرکت لامیران (فلاندری) گزارش فعالیت ماهانه 9 ماهه خود را تا خرداد ماه منتشر کرد. این شرکت در این مدت به سود خالصی معادل 36 میلیارد تومان دست یافته است که حاکی از رشد 108 درصدی سود خالص در سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

شرکت لامیران با ارزش بازار 705 میلیارد تومان و با نماد فلاندری در بازار دوم. تبادل شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران با 14.7 درصد مالکیت یکی از سهامداران اصلی این شرکت است. سهم شناور این سهام حدود 39 درصد است.

شرکت لامیران در 9 ماه منتهی به خرداد 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد افزایش درآمد عملیاتی را گزارش کرده و مبلغ شناسایی شده 84 میلیارد تومان است. همچنین سود ناخالص این شرکت 64 درصد بیشتر از دوره قبل بوده است.

ارقام سرفصل های حساب سود و زیان فصلی می باشد

سود و زیان شرکت لامیران

شرکت لامیران در سه ماهه سوم سال 1402 (فصل بهار) معادل 15 میلیارد تومان سود ناخالص شناسایی کرد که با رشد 14 درصدی نسبت به فصل بهار سال گذشته همراه است. همچنین سود خالص شناسایی شده برای این نماد در فصل بهار امسال 13 میلیارد تومان است که نسبت به فصل قبل و بهار سال گذشته به ترتیب 12 و 46 درصد رشد داشته است.

این شرکت بالاترین رقم سود خالص را در فصل تابستان 1401 کسب کرده است که توانسته به بالاترین حد حاشیه سود خالص خود یعنی 117 درصد برسد که به دلیل شناسایی سود در بازار غیرعملیاتی بوده است. عنوان خالص سایر درآمدها و هزینه ها.

حاشیه سود خالص و ناخالص فلاندری در فصل بهار به ترتیب 48 و 57 درصد است که نسبت به فصل بهار سال قبل که این ارقام 27 و 41 درصد بود افزایش یافته است. شایان ذکر است که حاشیه سود ناخالص فلاندری در فصل زمستان در محدوده مشابه فصل بهار بوده است. اما حاشیه سود خالص را از 35 درصد به 48 درصد در فصل بهار افزایش داده است.

فروش ماهانه فلاندری

شرکت لامیران در فصل بهار به فروش 26 میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به فصل بهار سال گذشته که 25 میلیارد تومان بود تفاوتی ندارد. شرکت لامیران در آذرماه 1401 با 16 میلیارد تومان بیشترین فروش خود را به دست آورد. از سوی دیگر کمترین میزان فروش شرکت در بازه قیمتی 4 میلیارد تومان مربوط به ماه های تیر و شهریور بوده است.

فلامینگو 2