• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10

تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد

  • کد خبر : 28193
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد

دیروز، شبکه “AMC” تیزر فصل دوم سریال “The Walking Dead: Daryl Dixon” را منتشر کرد. این فصل دوم از مجموعه در سال 2024 به تماشاگران عرضه خواهد شد. تیزر جدید این فصل نشان دهنده بازگشت شخصیت کارول است و این سریال، نسخه جانبی از مجموعه “The Walking Dead” است که داستان آن به دور شخصیت دریل دیکسون، با بازی نورمن ریدوس، می‌چرخد.

تیزر فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

شبکه “AMC” تأیید کرده است که فصل دوم این سریال را تمدید کند و پس از پایان فصل اول، تیزری برای فصل دوم منتشر کرده است. در قسمت پایانی فصل اول، کارول پلتیر (بازیگر ملیسا مک‌براید) به دنبال “دریل دیکسون” می‌گردد و تصمیم دارد او را پیدا کند، زیرا او برای مدتی ناپدید شده است.

تیزر فصل دوم از سریال “The Walking Dead: Daryl Dixon” در طی مراسم کامیک کان نیویورک در سال 2023 منتشر شده است. همچنین اعلام شده که ملیسا مک‌براید در نقش کارول در این فصل دوم حضور خواهد داشت. عنوان این فصل دوم از سریال به عنوان “The Walking Dead: Daryl Dixon — The Book of Carol” است و پخش آن در تاریخ نامشخصی از سال 2024 انتظار می‌رود.


این سریال “The Walking Dead: Daryl Dixon” توسط منتقدان تعریف شده و بسیاری از آن را بهترین محتوای مربوط به داستان “The Walking Dead” در سال‌های اخیر می‌دانند. این سریال با میانگین امتیاز 7.2/10 و درصد تایید 81٪ در وبسایت “Rotten Tomatoes” امتیاز خوبی را کسب کرده است. همچنین برخی از منتقدان به شباهت‌های این سریال با مجموعه تلویزیونی “The Last of Us” اشاره کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=28193

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.