به گزارش اخبار اقتصادی؛ اعضای هیئت دهمین اجلاس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پس از ثبت نام در کمیسیون های تخصصی، امروز و فردا برای انتخاب رئیس و دو نایب رئیس هر کمیسیون اقدام می کنند.

در انتخابات امروز کمیته های تخصصی خانه ایران، اعضای 10 کمیته در خانه ایران در انتخابات شرکت کردند و پس از شمارش آرا، رئیس و دو نایب رئیس این کمیته ها مشخص شدند.

بر اساس نتایج امروز آرش نجفی به عنوان رئیس «کمیسیون انرژی» و حمیدرضا صالحی و علی اصغر صادقی مجرد به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

رضا رستمی رئیس «کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک» شد و فاطمه قنبرپور، مهران نجاتی به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

اما رئیس «کمیسیون صنایع غذایی» به ابوالحسن خلیلی رفت و محسن امینی و امیر یوسفی به عنوان معاون اول و دوم بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

از سوی دیگر علی نقوی رئیس «کمیسیون خدمات فنی مهندسی و ساختمان» شد.

سهیل الرسول توانستند عنوان معاون اول و حسین وتوقی تهرانی معاون دوم را از آن خود کنند.

برای «کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی» محمود علیایی به عنوان رئیس انتخاب شد و معاون اول به سهیلا محبی و معاون دوم به بهرام زندی ناوگران رسید.

اما در انتخابات امروز فرج الله معماری رئیس «کمیسیون کلان اقتصاد» شد و موسی احمدزاده به عنوان نایب رئیس اول و امین شکری به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

محمود تولایی امروز به عنوان رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی انتخاب شد. بر اساس این انتخابات، آرمان خالقی به عنوان معاون اول و احمد عزنی اشعری به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

در این دوره «کمیسیون معادن و صنایع معدنی» بهرام شکوری به عنوان رئیس و سجاد قارقی نایب رئیس اول و مهرداد اکبریان نایب رئیس دوم شدند.

از بین 10 کمیسیونی که امروز انتخاب شدند، فرشید شکرخدایی به عنوان رئیس «کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی» انتخاب شد و حسن فروزان فرد نایب رئیس اول و مهدی علیپور نایب رئیس دوم شدند.

اما برای «کمیسیون گردشگری» احد عظیم زاده اسپوشانی توانستند عنوان رئیس جمهور و شهاب علی علی عرب معاون اول و محمد مسعودی معاون دوم رئیس جمهور شوند.