• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

تریلر فیلم Wicked Little Letters منتشر شد

  • کد خبر : 28862
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
تریلر فیلم Wicked Little Letters منتشر شد

استودیو “کانال” (کانال استودیو)، چندی پیش، از تریلر فیلم نامه های شیطانی با «جسی باکلی» و «اولیویا کلمن» بازی کرد. تیا شاروک بازیگر معروف من پیش از تو این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از جانی سویت کارگردانی کرده است. فیلم نامه‌های کوچک شرور بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و دو بازیگر به عنوان همسایه ظاهر می‌شوند که با هم یک معمای جالب را حل می‌کنند.

تریلر Wicked Little Letters

تریلر Naughty Letters جسی باکلی در نقش زنی خشمگین به نام رز گودینگ که شباهت زیادی به همسایه‌اش ادیت سوان دارد، بازی می‌کند. ادیت و دیگر ساکنان شهر شروع به دریافت نامه‌های مرموز می‌کنند که با فحاشی نوشته شده‌اند و اتهامات بلافاصله متوجه رز می‌شوند.

هنگامی که نامه ها باعث هرج و مرج در شهر می شود، یک افسر پلیس به نام گلدیس ماس با همکاری چند زن تلاش می کند تا رز را از اتهامات واهی رها کند و مقصر واقعی را دستگیر کند.


از دیگر بازیگران این فیلم می توان به «آیلین اتکینز»، «ماراچی کربی»، «جما جونز» و «تیموتی اسپال» اشاره کرد. قبل از این کار، اولیویا کولمن و جسی باکلی در فیلم دختر گمشده به کارگردانی مگی جیلنهال با هم همکاری داشتند.

فیلم سینمایی «نامه های کوچک شرور» محصول مشترک «فیلم4» و «بلاپرینت» برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. استودیو “کانال” در تریلر اشعار شیطانی اعلام کرد که این فیلم را از 23 فوریه 2024 (4 مارس 1402) در سینماهای بریتانیا اکران خواهد کرد.

منبع فیگار

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=28862

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.