به گزارش اخبار اقتصادی، وضعیت بیت کوین در این ماه به قدری خوب بود که کارشناسان آن را عملکرد شگفت انگیز این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر می نامند.

به گزارش کوین تلگراف، اگرچه قیمت بیت کوین در روز شنبه (8 اکتبر) مصادف با آخرین روز ماه سپتامبر کاهش یافت، اما ارزش این ارز دیجیتال نسبت به ماه گذشته 4 درصد افزایش یافته است. کارشناسان اعلام کرده اند که این ماه بهترین سپتامبر برای بیت کوین از سال 2016 بوده است.

از سوی دیگر، آمارها حاکی از آن است که عملکرد بیت کوین در سه ماهه سوم سال 2023 نسبت به سه ماهه دوم سال جاری منفی بوده و قیمت این ارز دیجیتال 11.5 درصد کاهش یافته است.

روند بیت کوین در سال های گذشته نشان داده است که اگرچه این ارز رمزنگاری شده عملکرد مثبتی در ماه سپتامبر داشته است، اما روند قیمت آن در ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر مثبت بوده است.

برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین در سه ماهه آخر سال 2023 می تواند از 30000 دلار فراتر رود.

از سوی دیگر، تعطیلی احتمالی دولت آمریکا می تواند اثرات منفی بر روند مثبت بیت کوین داشته باشد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۸ مهر) از ۲۶ هزار دلار و ۸۸۷ سنت تا ۲۷ هزار دلار و ۸۵ سنت متغیر بود. این ارز دیجیتال در آخرین ساعات روز شنبه بیش از 27 هزار دلار معامله شد. همچنین تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این ارز دیجیتال بیش از 90 دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 5 میلیارد و 40 میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 1.47 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 1666 دلار به 1693 دلار در نوسان بود. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این ارز دیجیتال بیش از 13 دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش های اتریوم در 24 ساعت گذشته 3 میلیارد و 12 میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال در هفته گذشته 28.5 درصد افزایش یافته است.