• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

بازار سکه کم عمق شد/ دلایل اصلی که بازار را بی‌جان کرد

  • کد خبر : 38966
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
بازار سکه کم عمق شد/ دلایل اصلی که بازار را بی‌جان کرد

اکوایران: معامله گران سکه می گویند حجم معاملات در بازار طلا و سکه کم عمق شده است. به گفته تحلیلگران فنی، بازار قدرت افزایش یا کاهش ندارد. از نظر فنی، بازار از نظر زمانی دچار وقفه شده است و اگر خبر خاصی به آن ابلاغ نشود، نوسان زیادی نخواهیم داشت.

اخبار اقتصادی، به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر، فروشندگان سکه در معاملات نقدی روز سه شنبه شاهد نوسان جزئی در قیمت سکه امامی در محدوده 41 میلیون و 300 هزار تومان بودند.

این در حالی است که بررسی آمار اعلام شده از سوی مرکز طلا و ارز ایران نشان می دهد که در آخرین حراج طلا که در 28 اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، 319 کیلوگرم طلا فروخته شد که بیشترین حجم طلای فروش رفته در حراج در میان 24 حراج برگزار شده است. تا حالا.

فعالان بازار بر این باورند که آمارهای منتشر شده از میزان ذخایر ارزی و البته دخالت بازارساز در بازار همراه با سیگنال های سیاسی، سه دلیل اصلی کم عمق بودن نوسانات بازار ارز و در نتیجه طلا و طلا. سکه ها

با این حال، تحلیلگران اقتصادی چندین دلیل دیگر را برجسته می کنند.

به گفته آنها تداوم اعتراضات تجاری در بازار طلا است که باعث کاهش فروش شده است.

همچنین نرخ ارز در روزهای اخیر از قدرت کافی برای افزایش و کاهش قابل توجه برخوردار نبوده و در محدوده خاصی در حال نوسان است. علاوه بر این دو اتفاق، قیمت هر اونس طلا در روز گذشته نوسانات محدودی را به ثبت رساند و سیگنال خاصی به بازار ارز ارسال نکرد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 30 اردیبهشت.

با این حال، مجموعه داران سکه دلیل چهارم را به مسائل و رویدادهای سیاسی اخیر مربوط می کنند.

سفر گروسی به ایران که در روزهای اخیر مورد توجه معامله گران قرار گرفت، در حال حاضر برای سفر گروسی به ایران مثبت تلقی می شود و به گفته معامله گران، گزارش سه ماهه امنیتی گروسی برای جلسه شورای حکام در 14 ژوئن مهم خواهد بود .

به طور کلی به گفته تحلیلگران فنی، بازار قدرت افزایش یا کاهش ندارد. از نظر فنی، بازار از نظر زمانی دچار وقفه شده است و اگر خبر خاصی به آن ابلاغ نشود، نوسان زیادی نخواهیم داشت.

به گفته تکنسین های بازار سکه، در حال حاضر سقف 41 میلیون و 500 هزار تومانی را پیش رو دارد و در صورت رسیدن به آن در مرحله بعد تلاش می کند به 41 میلیون و 800 هزار تومان برسد. در غیر این صورت ممکن است ارز به انتهای کانال 41 میلیون تومانی عقب نشینی کند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38966

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.