• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

  • کد خبر : 39786
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

سه شنبه شب قیمت سکه امامی در مرز 41 میلیون تومان معامله شد. برخی فعالان بازار پیش بینی می کنند روز چهارشنبه معامله گران سکه احتمالا شاهد نوسان قیمت سکه بین دو کانال 40 تا 41 میلیون تومانی باشند.

اخبار اقتصادی، در معاملات نقدی روز سه شنبه، پای معامله گران سکه کمی فشار آورد و فلز گرانبهای ملی با افزایش نزدیک به 500 هزار تومانی به مرز 41 میلیون و 150 هزار تومان رسید. برخی فعالان اقتصادی معتقدند بازار ارز تحت فشار خرید دلار بود و افزایش نوسانات نرخ ارز باعث شد تا معامله گران با اطمینان بیشتری خرید کنند.

از سوی دیگر، به گفته برخی معامله گران، بازار ارز و طلا به کف قیمتی رسیده و اکنون نرخ ها در حال تعدیل هستند. در این میان برخی معتقدند بازگشایی بازار طلا باعث بازگشت خریداران به بازار شده است.

برخی فعالان بازار دلیل افزایش نوسانات ارز را عوامل سیاسی می دانند. به گفته آنها، تنها ریسک سیاسی موجود در بازار، نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و اعلام مواضع اعضای این هیئت درباره وضعیت پرونده هسته ای ایران است. به گزارش این گروه، ادعای رسانه ها در مورد این جلسه بر انتظارات معامله گران تاثیر می گذارد.

از این حیث دیروز اخباری مبنی بر تحولات پرونده هسته ای جمهوری اسلامی در بازار ظاهر شد که از افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده تا توقف مذاکرات و اختلافات در شورای حکام بحث می کرد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 9 خرداد.

این در حالی است که برخی دیگر معتقدند در حال حاضر نمی توان این موضوع را سیگنالی برای بازار ارز در نظر گرفت، بنابراین ریسک سیاسی قابل توجهی در بازار وجود ندارد.

در شرایط فعلی تکنسین های بازار می گویند که خط مقاومتی 41 میلیون و 400 هزار تومان برای سمت صعودی بازار مهم است و تا زمانی که زیر این نرخ باشد، بازار سکه می تواند به سمت حمایت 40 هزار و 800 تومانی پیش برود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39786

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.