• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

چند عدد کولر گازی در بازار وجود دارد؟

  • کد خبر : 37776
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
چند عدد کولر گازی در بازار وجود دارد؟

اکوایران: بازار کولر گازی هنوز گرم نشده، با اجرای مصوبه شورای عالی انرژی به خواب می رود. شورای عالی انرژی اعلام کرد تبلیغات واحدهای تهویه مطبوع در سراسر کشور به جز مناطق گرمسیر ممنوع است.

اخبار اقتصادی، چندی پیش موضوع اجرای مصوبه شورای عالی انرژی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات محصولات انرژی بر از سوی مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اعلام شد. وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغات یخچال های گازسوز گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی، وظیفه ممنوعیت تبلیغات محصولات با مصرف انرژی بالا و عدم سازگاری به وزارت فرهنگ و ارشاد محول شده است. با اقلیم های مختلف کشور

رجبی مشهدی ادامه داد: وزارت ارشاد موظف است با همکاری نهادهای ذیربط به ویژه سازمان صدا و سیما نسبت به ممنوعیت تبلیغ این گونه محصولات بر اساس پیشنهاد وزارتخانه های نفت و نیرو و هماهنگی وزارتخانه اقدامات لازم را انجام دهد. صنعت، معدن و تجارت.

البته این تصمیم سال گذشته در شورای عالی انرژی اتخاذ شد. اواخر پاییز گذشته علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو اعلام کرد که شورای عالی انرژی ممنوعیت تبلیغات کولر گازی در سراسر کشور به جز مناطق گرمسیر را تصویب کرد. وی در عین حال بیان کرد: این موضوع به زودی اجرایی می شود و رسانه های کشور باید نسبت به محکومیت و مشکلات استفاده از کولر گازی در سراسر کشور و در مناطق عادی و سردسیر از نگاه عادی و معمول اطلاع رسانی کنند. .

بر اساس تحقیقات «اکو ایران» قیمت کولر گازی در حال حاضر بین 1 میلیون و 100 هزار تومان و بین 10 میلیون و 900 هزار تومان است. پیش بینی می شود با اجرای مصوبه شورای عالی انرژی قیمت این اقلام در بازار کاهش یابد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37776

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.