• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

سرمایه گذاری روسیه در بحرین/ نور نیکل روسیه در حال ساخت پالایشگاه فلزات گروه پلاتین است!

  • کد خبر : 39872
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
سرمایه گذاری روسیه در بحرین/ نور نیکل روسیه در حال ساخت پالایشگاه فلزات گروه پلاتین است!

اکوایران: شرکت بزرگ فلزات روسیه نورنیکل قصد دارد یک پالایشگاه فلزات گروه پلاتین (PGM) در بحرین بسازد.

اخبار اقتصادی، نورنیکل بزرگترین تولید کننده پالادیوم و بزرگترین تولید کننده پلاتین در جهان است که به ترتیب 41 و 12 درصد از تولید معدنی جهان را تشکیل می دهد. هر دو فلز عمدتاً در اگزوز خودروها برای خنثی کردن آلاینده های مضر موتور استفاده می شوند و پلاتین نیز در جواهرات استفاده می شود.

بر اساس گزارش کیت کیت، یک منبع آگاه به این موضوع پنجشنبه گذشته به رویترز گفت که غول فلزات روسی نورنیکل در حال برنامه ریزی برای ساخت یک پالایشگاه فلزات گروه پلاتین (PGM) در بحرین است. این منبع جدول زمانی پروژه یا ظرفیت تولید پالایشگاه ارائه نکرده است.

شافن در سال 1402 چقدر سود کرد؟

پادشاه بحرین (حمد بن عیسی آل خلیفه) روز پنجشنبه در کرملین با ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) گفتگو کرد. الکساندر نواک (معاون نخست وزیر روسیه) پس از پایان مذاکرات در تلویزیون دولتی روسیه گفت که نورنیکل قصد دارد یک کارخانه پلاتین در بحرین بسازد. نواک توضیح بیشتری نداد و نورنیکل از اظهار نظر خودداری کرد.

نورنیکل از زمان حمله روسیه به اوکراین در سال 2022 هدف مستقیم تحریم های غرب علیه مسکو نبوده است. اما برخی از پالایشگاه های فلزات گرانبهای روسیه که معمولاً پالایشگاه های فلزات گروه پلاتین را نیز اداره می کنند، هدف قرار گرفته اند. به عنوان مثال، بریتانیا در ماه نوامبر، زمانی که لندن صنعت طلای روسیه را هدف قرار داد، بزرگترین پالایشگاه دولتی روسیه (Krastsvetmet) را تحریم کرد.

تحریم های اعمال شده علیه مسکو در دو سال گذشته به عرضه غیر نیکل، جریان تجارت عادی، نقل و انتقال پول و خرید تجهیزات وارداتی آسیب رسانده است. این شرکت که نیکل و مس نیز تولید می کند، بار دیگر استراتژی تولید و فروش خود را تغییر داده و به دنبال راه هایی برای کاهش آسیب است.

آیا اولین مذاکرات ابوظبی بانک برای خرید سهام چهارمین بانک بزرگ ترکیه مشکل ارزش گذاری داشته است؟

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39872

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.