• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

  • کد خبر : 37986
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

رکنا – به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ضیغمی گفت: به زودی منتشر می شود. خودروهای وارداتی شروع جدید در سیستم قرار است روند خرید خودروهای وارداتی را برای شرکت ها تسهیل کنیم و به زودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه جداگانه ای را برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ماه سال 1403 برای اولین بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می کنیم که بسیار راحت تر هستند. شرایط خرید نسبت به سایر خودروهای وارداتی.

دیغمی تصریح کرد: در پایان سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی وارد گمرکات کشور شد و در سال جدید به برکت مدیریت فضای تخلیه خودرو با سایر گمرکات قراردادهای جدیدی منعقد کرده ایم.

به گفته وی، امروز گمرکات خودروی کشور تعداد قابل توجهی خودروهای وارداتی را در خود جای داده و به دنبال ترخیص و تحویل هر چه سریعتر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک شهید باهنر بندرعباس میزبان تیراژ بسیار بیشتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره واردات قبلی است و از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد قابل توجهی خودروهای خارجی برقی و بنزینی وارد گمرکات شهید باهنر بندر شده است. عباس شهید رجایی.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37986

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.