• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

ثبت نام اولیه گزینش خودروهای وارداتی جانبازان از فردا آغاز می شود

  • کد خبر : 34386
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
ثبت نام اولیه گزینش خودروهای وارداتی جانبازان از فردا آغاز می شود

مهدی دیغمی رئیس سازمان توسعه مشاغل با اشاره به آغاز ثبت نام اولیه خودرو وارداتی از جانبازان. اعلام کرد: این مرحله صرفا جهت نظارت بر درخواست جانبازان عزیز در خصوص برنامه ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو می باشد.

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: بر اساس ماده 17 آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (7) ماده یک قانون بودجه سال 1402 و تکالیف مربوط به قانون فوق الذکر، از روز چهارشنبه آغاز می شود. 9 روز. ، جانبازان می توانند با مراجعه به سایت مذکور، نوع خودروی خود را انتخاب کنند.

بر این اساس و به منظور جلوگیری از ازدحام و بروز نقص فنی احتمالی، نمایشگاه خودروها در سه مرحله انجام می شود. ایثارگران در روزهای چهارم و پنجم بهمن 70 درصد شانس ویژه ای برای انتخاب خودرو دارند. در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه، سایر جانبازان 70 درصد خودروهای خود را انتخاب می کنند و در نهایت در روزهای هشتم و نهم بهمن ماه، 50 تا 69 درصد جانبازان می توانند به سایت مراجعه و خودروهای وارداتی خود را مشاهده و انتخاب کنند.

ضمناً برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق ایثارگران در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم بهمن ماه، سامانه مجدداً برای کلیه ایثارگران واجد شرایط باز می شود و در صورتی که جانبازی سابقه ای را رها کرده یا بخواهد آن را ویرایش کند، می توان اقدام کرد. گرفته شود . مهدی ضیغمی اظهار کرد: تعیین سقف انتخاب خودرو توسط ایثارگران بر اساس لیست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و وزارت صنعت معدن و تجارت کاری به آن ندارد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت اضافه کرد: در حالی که تمامی خودروهای نمایش داده شده دارای کفپوش هستند و در صورت تکمیل نشدن سهمیه خودرو به جانباز محترم جهت انتخاب خودروی دیگری اطلاع رسانی خواهد شد، بنابراین انتخاب خودرو هیچ حقی برای خودرو ایجاد نمی کند. متقاضی دریافت خودرو نیست و تکلیف شرکت های واردکننده تنها در صورت انعقاد قرارداد با جانبازان ایجاد می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34386

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.