• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

برنامه تحویل سکه/ نهمین حراج فردا برگزار می شود

  • کد خبر : 36841
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
برنامه تحویل سکه/ نهمین حراج فردا برگزار می شود

به گزارش اخبار اقتصادی، خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادلات ارز و طلای ایران برای دریافت سکه طلا از شعب بانک های منتخب طبق زمان بندی اعلام شده.
متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی باید با توجه به موعد تحویل هر مزایده به شعب منتخب مراجعه کنند و بدیهی است به مراجعات خارج از بازه های تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است مدت زمان تحویل به دو دوره 7 روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می شود. برنده حراج می تواند پس از 7 روز کاری پس از تخصیص تا 7 روز کاری بعدی به تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب مراجعه کند. در این مدت تنها هزینه ارسال هر سکه 300 هزار ریال دریافت می شود.

در صورت تاخیر در دریافت سکه، متقاضی با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ 500 هزار ریال به ازای هر قطعه، تا 7 روز کاری دیگر می تواند علاوه بر پرداخت هزینه ارسال، آن را دریافت کند.

امروز پانزدهمین حراج شمش طلا برگزار می شود

بر اساس دستورالعمل برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، پانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز شنبه 5 اسفندماه ساعت 14:02 برگزار می شود.

زمان جلسه مزایده از ساعت 12 الی 16 و ودیعه وثیقه به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد مبلغ 3.5 میلیارد ریال (3.500.000.000 ریال) می باشد.

خریدار می‌توانست تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 24/3/1402 وجه وثیقه را واریز کند.لازم به ذکر است مبلغ واریزی بایستی به حساب واسط مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران مشروط به تایید واریز توسط این مرکز

فردا نهمین مزایده برگزار می شود

هشتمین جلسه حراج سکه طلا امروز شنبه 5 اسفند 1402 با فروش کلیه سکه، نیم و ربع برگزار می شود.

نهمین جلسه حراج سکه طلا روز یکشنبه 6 اسفند 1402 با فروش کلیه سکه، نیم و ربع برگزار می شود.

اموال موضوع مزایده هشتم و نهم سکه تمام و نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب در سال ۱۳۹۵ توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی می باشد. حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 سکه می باشد.

بنابراین می تواند 5 قطعه ربع سکه، یا 5 قطعه نیم سکه، یا 5 قطعه سکه کامل، یا ترکیبی از این سه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه و مجموع این سه باشد. نباید بیش از 5 قطعه باشد.

این مزایده از طریق سامانه معاملاتی این مرکز به نشانی market.ice.ir انجام می شود. جلسه حراج از ساعت 12:00 شروع و زمان ثبت سفارش از ساعت 12:00 الی 15:00 خواهد بود. زمان نظارت و اهدای جوایز از ساعت 15 الی 16 همان روز می باشد و نتیجه مزایده ساعت 16 اعلام می شود.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در مزایده سکه طلا سامانه معاملات بورس ایران می توانند به صورت شبانه روزی ثبت نام و احراز هویت کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36841

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.