• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

صفر تا صد پمپ برتولینی

  • کد خبر : 36183
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
صفر تا صد پمپ برتولینی

یکی از مهم‌ترین وسایلی که مسئولیت افزایش فشار و جریان سیال را بر عهده دارد، پمپ است که بسته به نوع و عملکرد، در صنایع مختلف، به‌ویژه در کارواش‌ها، کاربرد گسترده‌ای دارد. ازجمله مشهورترین شرکت‌های ایتالیایی درزمینه تولید و عرضه انواع پمپ‌ها، شرکت برتولینی است که احتمالاً نام پمپ برتولینی آن، به گوش شما نیز خورده باشد. پمپ کارواش برتولینی، از محصولات پرفروش و محبوب این شرکت است که در کارواش‌ها و شستشوی صنعتی، کاربرد گسترده‌ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پمپ‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها، با ما در بازرگانی آب نیرو، همراه باشید تا راهنمایی‌های لازم را جهت تجربه خریدی بهتر، در اختیارتان قرار دهیم.

عملکرد پمپ برتولینی چگونه است؟

با گسترش نیازهای صنعتی به آب و توسعه فناوری، پمپ‌های جدیدی به نام پمپ کارواش، تولیدشده‌اند. این پمپ‌ها با استفاده از فشار بالاتر نسبت به شلنگ آب معمولی، آب را به سطوح موردنظر پاشش می‌دهند. عملکرد پمپ‌ کارواش‌ها به‌گونه‌ای است که با دریافت جریان معمولی آب، آن را به آبی با فشار بیشتر تبدیل کرده و با سرعت بالاتری، پاشش می‌دهند.

فشار بالای این پمپ‌ها، موجب کاهش مصرف آب موردنیاز می‌شود که درنتیجه، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، هزینه‌های مرتبط با قبوض آب را نیز کاهش می‌دهد. همچنین، یکی دیگر از مزایای استفاده از پمپ برتولینی این است که نیازی به استفاده از مواد شوینده نیست؛ چراکه فشار ایجادشده توسط پمپ، به‌راحتی آلودگی و کثیفی را پاک می‌کند. همچنین، با استفاده از این نوع پمپ‌ها، آبیاری زمین‌های کشاورزی به‌طور سریع‌تر و باکیفیت‌تر انجام می‌شود.

اگر بخواهیم انواع پمپ‌ها را دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم به دسته‌بندی بر اساس نوع کوپله و بر اساس جنس، اشاره‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • دسته‌‌بندی بر اساس نوع کوپله که شامل مدل‌های کوپل مستقیم و کوپل شاسی است.

  • دسته‌بندی بر اساس جنس که پمپ‌های کارواش برتولینی، معمولاً از جنس استیل، برنج و دیافراگم، تولید و عرضه می‌شوند.

انواع پمپ‌های برتولینی بر اساس فشار

این پمپ کارواش‌ها بسته به نوع فشارشان، به چند دسته، تقسیم می‌شوند که می‌توانید با توجه به نیاز خود، هر یک از آن‌ها را خریداری نمایید. انواع پمپ برتولینی بر اساس فشار، عبارت‌اند از پمپ کارواش 100 بار برتولینی، پمپ کارواش 110 بار برتولینی، پمپ کارواش 150 بار برتولینی، پمپ کارواش 200 بار برتولینی، پمپ کارواش 210 بار برتولینی و پمپ کارواش 400 بار برتولینی. این پمپ‌ها علاوه بر فشار خوبی که دارند، جزء پرفروش‌ترین‌ها نیز هستند و در مدل‌های مختلفی، به بازار عرضه‌شده‌اند. شما عزیزان می‌توانید مدل‌های مختلف این پمپ‌ها را از فروشگاه اینترنتی آب نیرو، خریداری نمایید.

کاربرد پمپ‌های کارواش برتولینی

از پمپ برتولینی، برای کارهای مختلفی استفاده می‌گردد که اصلی‌ترین این کاربردها، شستشو در کارواش است. درواقع، اگر برای کارواش خود یا شستشوی ماشین خود، به دنبال پمپی پرفشار و باکیفیت می‌گردید، این پمپ‌ها به‌شدت پیشنهاد می‌شوند؛ چراکه برای شستشوی انواع ماشین‌های سواری، سنگین و سایر وسایلی از این قبیل، قابل‌استفاده هستند.

از پمپ‌های برتولینی می‌توانید برای کارهای نظافتی ازجمله، تمیز کردن و شستشو شیشه‌ها، کفه‌ها، نما و دیوارهای ساختمان، بهره ببرید. با فشار آب بالایی که این پمپ‌ها دارند، می‌توانند هرگونه کثیفی، جرم و زنگ‌زدگی را به‌راحتی و به‌سرعت، از روی سطوح پاک کنند و هیچ آسیبی به سطوح موردنظر وارد نشود. همچنین، برای پاک کردن و از بین بردن رنگ‌هایی مثل، اپوکسی بر روی آسفالت‌ها نیز، بسیار مناسب هستند.

قیمت پمپ برتولینی

همان‌طور که اشاره کردیم، برتولینی، یکی از برندهای برجسته و باسابقه ایتالیایی محسوب می‌شود. با توجه به سابقه خوب و توسعه روزافزون این شرکت، کیفیت محصولات آن ازجمله، پمپ کارواش برتولینی، بهبودیافته و اکنون به‌عنوان یکی از بهترین پمپ‌های جهان، شناخته می‌شود. کیفیت بالا و محبوبیت زیاد برند برتولینی، باعث شده تا قیمت آن نسبت به محصولات مشابه چینی، بالاتر باشد.

با توجه کارکرد زیاد پمپ‌های کارواش پیستونی در محیط‌های شهری و صنعتی، خریداران بیشتر به دنبال تضمین کیفیت و جلوگیری از هزینه‌های اضافی ناشی از تعمیر و تعویض می‌باشند. به افرادی که به دنبال بهترین قیمت برتولینی برای استفاده در کارواش هستند، توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت بازرگانی آب نیرو، مراجعه نمایند. این شرکت، با حذف واسطه‌ها و برقراری ارتباط مستقیم با تأمین‌کنندگان اصلی پمپ کارواش برتولینی، بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کلام پایانی

در حال حاضر، بازار جنس‌های تقلبی به‌طور چشمگیری گسترش‌یافته است و این مسئله، درزمینه فروش پمپ‌ها نیز وجود دارد؛ به‌ویژه در مورد پمپ‌های مشهور مانند، پمپ برتولینی، مدل‌های تقلبی به‌شدت در حال افزایش هستند. بهتر است برای خرید پمپ کارواش برتولینی، از نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های معتبر استفاده کنید. خرید از فروشگاه‌های شناخته‌شده و دارای نماد اعتماد الکترونیک معتبر، مانند بازرگانی آب نیرو این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که جنس اصل را با بهترین قیمت خریداری می‌کنید. این فروشگاه با ارسال سریع محصولات، خرید پمپ‌های کارواش برتولینی را برای مشتریان خود، ساده‌تر و مطمئن‌تر می‌سازد.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36183

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.