به گزارش اخبار اقتصادی، بانک صادرات ایران اعلام کرد 162 میلیون سهم معادل 69 درصد از سهام پتروتمین سپاهان به مبلغ 572 میلیارد تومان به شرکت سرمایه گذاری خوارزمی واگذار شده است.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخرزم) نیز از تملک 69 درصد از سهام شرکت صنایع شیمیایی پتروتمین سپاهان به ارزش 572 میلیارد تومان خبر داد.

اما شرکت فناوری و دانش پیشگامان آرامیس (تپسی) اعلام کرد که تصمیم در خصوص شکایت این شرکت از اسنپ همچنان قطعی است. شورای رقابت صادر نشده است. ضمناً برنامه ای برای ورود به شهرهای جدید در 6 ماهه اول سال 1402 ندارد و بخش بهره برداری بیشتر بر افزایش عمق بازار شهرهای فعلی تمرکز دارد.

شرکت داروسازی امین (دمین) افزایش سود عملیاتی در دوره 3 ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش نرخ فروش و تغییر سبد محصولات عنوان کرد.

شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) از فروش 675 میلیون سهم شرکت ساختمانی صنایع و معادن پارس زمین (مجموع سهام در پرتفوی غیرصفحه ای) به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مبلغ 239 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت KBC از برگزاری مزایده در 23 مرداد 1402 خبر داد و اعلام کرد: زمین را از طریق مزایده به فروش می رساند.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) از ابلاغیه شرکت سیمان فیروزکوه خبر داد و برنده مناقصه این شرکت شد.

شرکت تامین شن و ماسه ریخته گری (کماسه) دادخواستی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران علیه این شرکت مبنی بر آلودگی محیط زیست (عدم نصب سامانه پایش آنلاین و تعیین وضعیت آلایندگی واحد تولید شن و ماسه سیلیسی بسیار ریز) و عدم جابجایی و جابجایی آن واحد صنعتی از محل فعلی به سایت جدید اطلاع داده شد.

اما سازمان تبادل مجوز افزایش 30 درصدی سرمایه شرکت سپرده مرکزی اسناد مهم، اسناد ارزشمند و انحلال وجوه از محل سود انباشته و سایر پس اندازها را صادر کرده است.