به گزارش اخبار اقتصادی، شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر (کاتسه) از عدم نتیجه برای شرکت در مزایده پروژه سنگ آهن غوریان در افغانستان خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات هیات مدیره افزایش سرمایه صرفا با سود انباشته و ذخیره سرمایه به ترتیب به مبلغ یک هزار و 748 میلیارد و 2 هزار و 382 میلیارد تومان انجام شود.

شرکت فولاد خوزستان همچنین اعلام کرد: بر اساس مصوبه 11 شهریور هیات وزیران در مورد تعرفه گازرسانی صنعتی از جمله واحدهای بازیافت. فولاد تا دریافت لایحه اصلاحی امکان محاسبه و ارائه آثار مالی آن وجود ندارد.

شرکت حفاری شمال اعلام کرده است که این شرکت برنده مناقصه شرکت ملی نفت ایران و شرکت فلات قاره ایران شده است.

شرکت زغال سنگ ناگین طبس (کتبس) نیز اظهار داشت: تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر تغییر نرخ گاز و سوخت این شرکت دریافت نکرده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از تایید سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای تامین مالی از طریق انتشار اوراق اجاره خبر داد.

شرکت توسعه نیروگاه جهرم اعلام کرد: در نظر دارد آپارتمان مسکونی واقع در منطقه نیاوران متعلق به این شرکت را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت ASP از انعقاد قرارداد ساخت به مبلغ 600 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی ایران (واسخت) از خرید یک واحد آپارتمان به مساحت 202183 متر مربع شامل پارکینگ و انباری در طبقه 16 پروژه ظفر از شرکت نوسازی و ساختمان تهران (سهام عام) خبر داد.

اما شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخرزم) پیشنهاد افزایش سرمایه 221 درصدی این شرکت از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها را مطرح کرد.

هیئت مدیره شرکت لوله و ماشین آلات ایران (فلوله) نیز با افزایش 24 درصدی سرمایه این شرکت در مقابل سود انباشته موافقت کرد.