• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

کارمزد بنزین شهریور امشب واریز می شود.

  • کد خبر : 23540
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۳
کارمزد بنزین شهریور امشب واریز می شود.

به گزارش اخبار اقتصادی، در ششمین ماه سال 1402 میزان 60 لیتر هزینه بنزین سوخت شخصی به صورت ماهانه بر روی کارت های هوشمند واریز می شود و همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی طبق جدول سهمیه بندی طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می شود.

طرح فعلی سهمیه بندی بنزین از روز جمعه 3 آبان 1397 با تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه برای کلیه خودروهای بنزین سوز از صفر آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت هوشمند سوخت برای دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت در ابتدا شش ماه بود، اما پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام شده برای مقابله با شیوع آن، Petroleo Nacional La Empresa Distribuidora de پروداکتوس در اطلاعیه ای این سقف را به 9 ماه تغییر داد تا سهمیه واریز ماهیانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت در صورت عدم استفاده حداکثر تا 9 ماه در کارت هوشمند سوخت ذخیره شود.

جواد اوجی وزیر نفت در این خصوص گفت: سهمیه مالکان خودرو 60 لیتر بنزین 1500 تومان و بنزین 150 لیتر 3000000 تومان در مجموع 210 لیتر بنزین است و مازاد بر آن نیز می باشد. از کارت سوخت جایگاه استفاده می شود. کارت سوخت در درجه اول برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=23540

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.