• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

مهلت صدور مجوزهای کاغذ الکترونیکی تمدید شد

  • کد خبر : 37901
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
مهلت صدور مجوزهای کاغذ الکترونیکی تمدید شد

اکوایران: پرتال ملی مجوز از فرصت یک ماهه فعالان اقتصادی برای الکترونیکی کردن مجوزهای کاغذی خبر داد.

اخبار اقتصادی، اتاق اصناف تهران در این اطلاعیه خطاب به فعالان اقتصادی اعم از اتحادیه، صنعت، کشاورزی و خدمات اعلام کرد که بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز، تمام مجوزهای کاغذی باید تا 25 می 1403 الکترونیکی شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، هر فعال اقتصادی که فاقد مجوز الکترونیکی (شناسه منحصر به فرد) باشد، بر اساس قانون و نظام های دولتی و بانکی فاقد مجوز تلقی می شود.

اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: هر فعال اقتصادی با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره پروانه می تواند مجوز الکترونیکی (شناسه منحصر به فرد) دریافت کند و نام وی در بانک اطلاعات تجاری qr.mojavez.ir درج شود.

همچنین هر فعال اقتصادی که نامش در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نیامده باشد از ششم اردیبهشت ماه بدون مجوز تلقی شده و به تدریج از دریافت خدمات در سامانه های دولتی محروم می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد، کشور، علوم، بهداشت و آموزش و پرورش هنوز تمهیدات فنی لازم را برای تبدیل پروانه‌های کاغذی صادر شده برای افراد در سال‌های اخیر به مجوز الکترونیکی ارائه نکرده‌اند. البته عواقب احتمالی فعالان اقتصادی ناشی از این دستگاه ها متوجه خود دستگاه خواهد بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37901

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.