• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

مهاجرت معکوس، 550 میلیون تومان وام بگیرید!

  • کد خبر : 35415
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
مهاجرت معکوس، 550 میلیون تومان وام بگیرید!

اخبار اقتصادی، مجید جودی، معاون بازسازی بنیاد مسکن وی گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ساخت و ساز و نوسازی مسکن روستایی توسط بانک ها به خوبی پیش رفته است اما همچنان شاهد کمبودهایی در این زمینه هستیم که باید اصلاح شود.

به گفته وی، با دستور وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن سیاست های مهاجرت معکوس به روستاها را در نظر گرفته است که برای متقاضیانی که قصد بازگشت به روستاها را دارند، مبلغ 550 میلیون تومان هزینه عملیات عمرانی را پرداخت می کند. .

وی افزود: در صورتی که متقاضیان قصد بازگشت از شهر به روستاها را داشته باشند، بنیاد مسکن یک قطعه زمین به همراه تسهیلات 550 میلیون تومانی در اختیار آنها قرار می دهد.

وی یادآور شد: در صورت پرداخت تسهیلات عمرانی از سوی بانک ها، روند بازگشت متقاضیان به روستاها بهبود می یابد و شاهد بهبود وضعیت مهاجرت معکوس خواهیم بود.

معاون بازسازی بنیاد مسکن تاکید کرد: همه بانک ها باید در این زمینه همکاری کنند و در صورت عدم همکاری دولت باید قدرت وام دهی آنها را کاهش دهد یا سرمایه بانک های تابعه را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: این تسهیلات به متقاضیان با شرایط جدید پرداخت می شود و به افرادی که قصد مهاجرت معکوس را دارند زمین رایگان داده می شود و این تسهیلات به متقاضیانی که فرم ج قرمز است نیز تعلق می گیرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35415

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.