• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

مرکز آموزش بازرگانی بازوی آموزشی وزارت امنیت است/ ظرفیت های خوبی برای «صادرات خدمات» در کشور وجود دارد.

  • کد خبر : 24234
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
مرکز آموزش بازرگانی بازوی آموزشی وزارت امنیت است/ ظرفیت های خوبی برای «صادرات خدمات» در کشور وجود دارد.

رئیس هیئت اجرایی مرکز آموزش بازرگانی گفت: مرکز آموزش بازرگانی بازوی آموزشی وزارت حراست و وظیفه آن تربیت بازرگانان، کارآفرینان و شرکت ها است و عمدتاً در حوزه صادرات تمرکز دارد و دارای آموزش بسیار خوب دوره های آموزشی در زمینه های مختلف صادراتی مانند پتروشیمی، آهن، فولاد، ساماندهی محصولات کشاورزی و محصولات پزشکی.

اقتصاد آنلاین – فاطمه جوادی; مرتضی کارگر، رئیس هیئت عامل مرکز آموزش کارآفرینی موسسه تحقیقات و مطالعات کارآفرینی وی در حاشیه پنجمین همایش تخصصی شورای راهبردی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و صنعت ساختمان و انرژی در گفتگو با خبرنگار اختازآنلاین گفت: مرکز آموزش بازرگانی متولی آموزش در بخش صادرات کشور، صادرات شامل دو بخش کالا و خدمات است. مدت هاست که آموزش های مختلفی در حال انجام است اما در زمینه صادرات خدمات این کار انجام نشده است و ما مبدع این حرکت هستیم.

کارگر گفت: قابلیت های بسیار خوبی در زمینه صادرات خدمات فنی مهندسی، صنایع خلاق و خدمات IT و ICT در کشور وجود دارد. ما مهندسان خوب و خلاق زیادی داریم. از نظر تعداد مهندس، بعد از آمریکا و روسیه سومین کشور دنیا هستیم. متاسفانه صادرات این خدمات به صورت سیستمی، آموزشی و یکپارچه در کشور وجود نداشته و ما به عنوان متولی آموزش در این زمینه ورود کرده ایم.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=24234

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.