• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

قیمت خودرو در بازار کاهش یافت

  • کد خبر : 41999
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
قیمت خودرو در بازار کاهش یافت

به گزارش اخبار اقتصادی، قیمت خودرو روند نزولی پیدا کرده است. هر چند در یک ماه اخیر، نوسانات این بازار به طور مکرر در حال کاهش بوده است. علاوه بر این تداوم کاهش قیمت دلار و خبر آزادسازی واردات خودرو، بازار را در رکود عجیبی فرو برده است.

گفتنی است روند نزولی در بازار داخلی از یک میلیون تومان به 18.5 میلیون تومان و کاهش قیمت ها در بازار مونتاژ از دو میلیون تومان به 95 میلیون تومان است.

قیمت خودرو در بازار داخلی.

کوئیک اتوماتیک مدل 1403 یکی از ارزان ترین هاچ بک های بازار ملی است. این خودرو که هفته گذشته تغییر کرد امروز با کاهش 10 میلیون تومانی به محدوده 560 میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک V4 یکی از خودروهای ملی است که مانند انواع مختلف آن امروزه با روند نزولی به تجارت خود ادامه می دهد. این خودرو با افت 13 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 941 میلیون و 500 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

پژو 207 با تعویض هیدرولیک یکی از سدان های پرطرفدار ایران خودرو است که با افت قابل توجه 18 میلیون و 500 هزار تومانی نسبت به روزهای گذشته به فعالیت خود ادامه داد. در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار به 718 میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از ابتدای هفته روند نزولی را آغاز کرده است. این خودرو با افت 16 میلیون تومانی با قیمت 934 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

تجارت نیوز

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41999

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.