• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
11

عرضه اولیه امسال 10 عدد خواهد بود

  • کد خبر : 18846
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
عرضه اولیه امسال 10 عدد خواهد بود

به گزارش رکنا، شرکت صبا فولاد خلیج فارس چهارشنبه هفته جاری (7 تیرماه) به عنوان دهمین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس وارد بازار شد. عرضه اولیه بودن

بر اساس این گزارش، 110 میلیون سهم معادل 2 درصد از سهام «فاسبا» در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری 32829 ریال عرضه می شود و در بازار دوم فرابورس نیز 55 میلیون سهم معادل 1 درصد در بازار بورس عرضه می شود. مرحله اول با حداکثر سهمیه دو میلیون یک سهم از طریق مزایده به سرمایه گذاران واجد شرایط عرضه می شود.

در مرحله دوم 55 میلیون سهم معادل یک درصد دیگر در همان روز با حداکثر سهمیه 150 سهمی به روش قیمت ثابت بدون پوشش به سهامداران حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد. مشاور تامین، کارگزاری مشترک صبا جهاد و خرید سرمایه دماوند را بر عهده دارد.

گفتنی است پس از کشف قیمت، نماد «فسبا» برای افزایش سرمایه از محل خرج سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف می شود. در این مرحله افزایش سرمایه شرکت تا حدی خواهد بود که 18 درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق اشتراک ترجیحی از دست رفته به عموم عرضه شود. متقاضیان باید تاثیر افزایش سرمایه را بر میزان ملک پس از افزایش سرمایه در نظر گرفته و نماد را نیز متوقف کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=18846

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.