به گزارش اخبار اقتصادی، افزایش احساسات در هفته گذشته نیز نگران کننده است. بازار فارکس و طلا بود در شرایطی که بازار سرمایه نتوانست سرمایه مردم را حفظ کند و پول هفته گذشته مدام از بازار سرمایه خارج شد. بازار فارکس و طلا با افزایش تقاضا و تبادل ارز مواجه شد و ذائقه معامله گران این بازار شیرین شد.

قیمت دلار تهران در هفته گذشته در سایه تصویب دو طرح ضد ایرانی در کنگره آمریکا، افزایش تنش بانک مرکزی و کانون صرافان و اعلام انحلال این انجمن، افزایش یافت. ایران علیه کره جنوبی و افزایش تنش در خلیج فارس را محکوم می کند. در چنین شرایطی، هیجان روزافزون در بازار ارز، تاثیر اخبار انتقال منابع ایران از عراق به عمان و مذاکرات علی باقری را کاهش می دهد. قیمت دلار تبدیل شود.

دلار هفته گذشته بازدهی ۲.۴ درصدی را تجربه کرد، اما ربع سکه با بازدهی ۶.۴ درصد شرایط بهتری را برای صاحبان آن ایجاد کرد.

دلار با توجه به شرایطی که بازارساز کانال روند صعودی داشته است DEA در حال کنترل بازار ارز است و به لطف کنترل بازارسازان، حباب آن پس از ریزش برای دومین هفته متوالی در کانال 400 تومان تثبیت شده و از میانگین 1000 تومانی نصف شده است. دوره زمانی.

دلار از مثلث خارج شد

تحلیل تکنیکال دلار نشان می دهد که اسکناس آمریکا توانسته با یک شمع بلند خط مقاومت مثلثی را که در آن محصور شده بود بشکند. دلار آمریکا در حالی وارد فضای ابری کومو شده که حمایت 49 هزار و 600 تومانی همچنان در صورت اصلاح می تواند آن را حمایت کند، اما در صورت کارکرد سیگنال صعودی از اندیکاتور مکدی، مقاومت های نیم کانال 50 هزار تومان و میانه – کانال 51000 تومانی در برابر دلار را گرفته است.

آیا حباب سکه خریداران را به عقب می راند؟

در شرایطی که اونس طلا روند نزولی داشت، سکه امامی توانست با اهرم دلار رشد کند اما هجوم خریداران در این بازار باعث بالا رفتن حباب سکه شد. حباب سکه روز سه شنبه از میانگین هفتگی، ماهانه و سه ماهه فراتر رفت و به میانگین شش ماهه رسید که نشان می دهد در کوتاه مدت از روند نزولی خارج شده است، اما با توجه به کاهش ارزش اونس در بقیه دوره ها. هفته، حباب سکه افزایش یافته است که ممکن است باعث عقب نشینی خریداران شود.

سکه امامی خط مقاومت در اندیکاتور RSI را شکسته است و محدوده 30 میلیون و 300 هزار تومان تا محدوده 30 میلیون و 500 هزار تومان مقاومت خط روند صعودی سکه است که زودتر از دست داده است.

معامله گران سهام منتظر شایعات هستند

شاخص کل روز سه شنبه افزایش یافت و در آستانه ورود به کانال دو میلیونی قرار گرفت. اگرچه در آخرین روز معاملاتی هفته قبل، ارزش معامله خرد افزایش یافت اما همچنان ضعیف است تا یک روند صعودی قوی ایجاد کند. شایعاتی در بین معامله گران به گوش می رسد که تاثیری در بهبود وضعیت شاخص ندارد. موج شایعاتی که هر از چند گاهی در بازار سرمایه دست به دست می شود و شرایط را برای سهامداران کمی بهتر می کند، تاثیری در بهبود بازار سرمایه ندارد. این روزها، دو احتمال امید به رشد مجدد را در ذهن تاجران و تحلیلگران زنده نگه داشته است. دوباره عرضه کنید ماشین که در مبادله کالا و شایعات در مورد احتمال افزایش قیمت بنزین هر از گاهی دست به دست می شود و البته تاکنون تکذیب شده است، این مواردی است که تحلیلگران انتظار رشد مجدد آن را دارند. شاخص گروه خودرو در یک محدوده حمایتی مهم قرار دارد که در صورت افزایش تقاضا می تواند تا محدوده مقاومتی 308000 واحد رشد کند. برای بقیه، پشتیبانی از محدوده 288 هزار واحد پیشرفته است.

شاخص گروه نفت در ساعات پایانی روز سه شنبه و سهم ها با روند مثبتی مواجه شد شبندر او حتی خود را به خط پرداخت رساند. پس از از دست دادن حمایت مهم محدوده فیبوناچی 38 درصد، شاخص فرآورده های نفتی پسرفت می کند و برای صعود باید با افزایش حجم معاملات و ورود پول مواجه شود.