• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

صف تحویل آلومینیوم به 159 روز رسید/ آیا بحران به بورس فلزات لندن بازمی گردد؟

  • کد خبر : 40337
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
صف تحویل آلومینیوم به 159 روز رسید/ آیا بحران به بورس فلزات لندن بازمی گردد؟

اکوایران: انتظار برای تحویل آلومینیوم در بورس فلزات لندن پس از تحویل گسترده فلز گروه ترافیگورا در ماه می از صفر به بیش از پنج ماه افزایش یافت.

اخبار اقتصادی، داده های بازار سهام منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد که در پایان ماه می، آلومینیوم باید 159 روز در انبارهای متعلق به ایستیم متالز (شرکت پیشرو در ذخیره سازی فلزات غیرآهنی جهان) در پورت کلانگ مالزی منتظر می ماند، در حالی که وجود داشت. بدون صف در آوریل این طولانی‌ترین صف در سیستم بورس فلزات لندن از ژوئن 2021 است، زمانی که انتظار 168 روزه برای تحویل از انبارهای ایستم متالز در پورت کلانگ، مالزی وجود داشت.

طبق گزارش KitKnows، بندر مالزی ماه گذشته محل تحویل بزرگی بود و به دنبال آن یک سری درخواست برای فلز وجود داشت. بلومبرگ گزارش داد که ترافیگورا (یک شرکت بازرگانی کالاهای چندملیتی) پشت این تحویل بوده است. در حالی که برخی از بزرگترین بانک ها و صندوق های تامینی فعال در این زمینه آلومینیوم را خریداری و مجددا سفارش دادند.

چگونه در بازارهای مالی زنده بمانیم؟

صف های طولانی یکی از ویژگی های بازار آلومینیوم بورس فلزات لندن بوده که باعث اختلاف بین خریداران و مشکلاتی برای خود بورس شده است. یک دهه پیش، بازی‌هایی که معامله‌گران، بانک‌ها و انبارها برای به حداکثر رساندن سود خود با ایجاد صف‌های طولانی انجام می‌دادند، اعتراضات تنظیم‌کننده‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی را برانگیخت و صرافی‌ها را بر آن داشت تا مجموعه‌ای از قوانین جدید را برای مهار این رفتار معرفی کنند.

این قوانین، در پاسخ به آخرین بحران بورس فلزات لندن، تاکید کرده اند که قوانین آنها برای جلوگیری از صف معامله گران یا انبارها به عنوان یک مدل تجاری طراحی شده است. از جمله قوانین معرفی شده توسط بورس فلزات لندن، قوانینی است که انبارها را از اجاره هر فلزی که بیش از 80 روز در صف سپری می کند، جلوگیری می کند.

تفاوت طبقاتی در تورم مواد غذایی: 27 درصد برای فقیرترین دهک

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40337

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.