• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

شماره گذاری «X55 Pro» مدیران خودرو متوقف شد

  • کد خبر : 38930
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
شماره گذاری «X55 Pro» مدیران خودرو متوقف شد

به گزارش اخبار اقتصادی، بر اساس آگهی. سازمان ملی استاندارد ایران مهدی انگروج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بازرسی فنی و مطابق با مفاد استاندارد ملی ایران. شماره 6924 در خصوص وجود ایرادات ایمنی بحرانی اگرچه اعتبار تاییدیه نوع خودروی مذکور را به حالت تعلیق در می آورد، لازم است شماره گذاری آن متوقف شود.

لازم به ذکر است، چند روز پیش ویدئویی از لحظه شکستن و واژگونی محور خودروی ام وی ام X55 پرو در اتوبان کاشان – قم منتشر شد که با واکنش های بسیاری همراه بوده است.

البته مدیران خودرو در پی این حادثه فراخوان عمومی و ملی تمامی خودروهای X55 Pro برای معاینه فنی، تخصصی و تفصیلی در سراسر کشور در سطح فراگیر و ملی صادر کرده است.

واژگونی وحشتناک MVM x55 خودرو / مدیران خودرو هشدار دادند!

پس از انتشار ویدئویی از مشکل اکسل خودروی X55 Pro، مدیران خودرو فراخوانی صادر کردند. تماس با مسئولین خودروها به خصوص M. ey cars این MX55 Pro است و اعلام شده است که مشکل محورهای خودرو حل شود.

لازم به ذکر است این تماس تا رفع مشکل ادامه خواهد داشت.

برای شرکت در این فراخوان نیازی به مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو نیست و پس از تماس این شرکت با مالکان خودروهای X55 پرو، روند رفع مشکل آغاز می شود.

بر اساس این فراخوان، هنگام مراجعه به اکسل، در صورت نیاز به تعویض اکسل، اکسل به صورت رایگان تعویض خواهد شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38930

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.