• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

  • کد خبر : 38603
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

اکوایران: شواهد حاکی از آن است که قیمت هر اونس طلا با افت 15 دلاری در حدود 2328 دلار معامله می شود. بنابراین به نظر می رسد ارزهای امروزی در سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارند.

اخبار اقتصادی، طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه امامی بامداد دیروز در مدت کوتاهی 40 میلیون تومان کاهش یافت و 39 میلیون و 900 هزار تومان فروخته شد.

اما در جریان مذاکره و اواسط بعد از ظهر تقاضا برای سکه افزایش یافت و این فلز گرانبهای ملی حدود 41 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد. به عبارتی روز دوشنبه مجموعه کنندگان سکه شاهد رشد یک میلیون و 100 هزار تومانی سکه امامی بودند.

معامله گران در مورد این بازگشت قیمت دو نظر داشتند. گروه اول معتقدند این افزایش قیمت در بازار سکه یک پسرفت است و بازار باید روند نزولی را اصلاح کند. اما از سوی دیگر گروهی دیگر معتقدند که این بازدهی قیمت، تغییر در روند بازار است; به این ترتیب خریداران پس از مشاهده قیمت روی زمین وارد بازار شدند.

پیش بینی قیمت سکه امروز 21 اردیبهشت 1403.

شواهد حاکی از آن است که قیمت هر اونس طلا با افت 15 دلاری در حدود 2328 دلار معامله خواهد شد. بنابراین به نظر می رسد ارزهای امروزی در سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارند.

در عین حال، فناوران تاکید می‌کنند که ضلع صعودی امروز 41 میلیون و 800 هزار تومان محدودیت دارد و اگر در سناریوی دوم بالاتر از این محدوده باقی بماند، احتمالاً به 42 میلیون تومان می‌رسد.

در غیر این صورت اگر دلار مانند طلا سقوط کند، این اتفاق ممکن است بر نوسان قیمت ارز تاثیر بگذارد و فلز زرد ملی به سمت نیم کانال 41 میلیون تومان عقب نشینی کند و به تدریج به سمت انتهای کانال مذکور عقب نشینی کند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38603

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.