• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

سقف برداشت از حساب های بانکی تغییر کرده است.

  • کد خبر : 38315
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
سقف برداشت از حساب های بانکی تغییر کرده است.

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانک ها، سقف برداشت غیرحضوری از حساب های بانکی روزانه 200 میلیون تومان و ماهیانه 1000 میلیون تومان شد.

اخبار اقتصادی، بانک مرکزی در تاریخ 6 اسفند 1402 مصوب کرد سقف برداشت از حساب مشتریان واقعی بانکی معوق از 100 میلیون تومان در روز به 200 میلیون تومان و به یک میلیارد تومان در ماه افزایش یابد.

به گزارش تسنیم، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شد و این بخشنامه هم‌اکنون اجرایی شده است.

بانک ها و موسسات اعتباری یک ماه فرصت داشتند مقدمات اجرایی را آماده کنند و بانک مرکزی تاکید کرد که مهلت این کار تا پایان فروردین ماه تعیین شده است.

بر اساس این بخشنامه، مشتریان حقیقی که تقاضای برداشت بیش از دو میلیارد ریال از حساب خود را دارند، مجاز به برداشت حضوری تا سقف چهار میلیارد ریال از حساب خود از طریق شعب بانکی و همچنین امکان برداشت مبالغ بیشتر به چهار نفر خواهند بود میلیارد ریال فقط حضوری از طریق شعب بانک ها و با ارائه مدارک مثبته مجاز خواهد بود.

سقف برداشت برای مشتریان حقیقی حضوری از طریق شعب 200 میلیون تومان خواهد بود که این رقم در اولین ماه سال جدید به 400 میلیون تومان افزایش یافت.

برداشت مبالغ بیش از مبلغ تعیین شده فقط به صورت حضوری از طریق شعب بانک ها و با ارائه مدارک مثبته مجاز خواهد بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38315

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.