• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

زاریل القلم در پنل خانه ایران در فاوا

  • کد خبر : 41522
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
زاریل القلم در پنل خانه ایران در فاوا

صنعت حبوبات (فناوری اطلاعات و ارتباطات) نقشی حیاتی در اقتصاد جهانی دارد. این صنعت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کارآمدتر عمل کنند، به افراد اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی داشته باشند، و فرصت‌های جدیدی برای آموزش، سرگرمی و تجارت ایجاد می‌کند.

با توجه به این اهمیت، اتاق ایران پنل تخصصی را با حضور چهره های متعددی از جمله پیام باقری نایب رئیس اتاق ایران، اسماعیل سنایی عضو هیئت مدیره انجمن مپنا، فرزین برگزار کرد. فردیس -عضو هیئت رئیسه اتاق تهران محمود سریع القلم -پژوهشگر حوزه توسعه و اقتصاد سیاسی – حسین صلاح ورزی – رئیس سازمان تجارت ملی ایران – نصرالله جهانگرد رئیس تیم مذاکره کننده ایران در اجلاس جهانی WSIS .

این پنل به بررسی چالش ها و فرصت های این صنعت پرداخت. لازم به ذکر است که این جلسه بی ارتباط با آغاز به کار دولت جدید نبوده و بخشی از هدف آن کمک به دولت جدید برای ریل گذاری در صنایع مختلف بوده است.

نکته مهم این جلسه این بود که فاوا بر روی بال بخش خصوصی پرواز می کند و دولت کمک بزرگی به این صنعت کرده است، حتی اگر این بال ها قطع نشود! البته این بدان معنا نیست که دولت نمی تواند به فاوا در سفر بهتر در بازار جهانی کمک کند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41522

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.