• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

ذخایر ماینرهای بیت کوین به پایین ترین سطح در 3 سال گذشته رسیده است

  • کد خبر : 42779
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
ذخایر ماینرهای بیت کوین به پایین ترین سطح در 3 سال گذشته رسیده است

اکوایران: درآمد ماینرها با به روز رسانی نرم افزار در ماه آوریل کاهش یافت و فشار بر آنها برای فروش ذخایر ارزهای دیجیتال افزایش یافت.

اخبار اقتصادی، تعداد بیت‌کوین‌های ذخیره‌شده توسط شرکت‌هایی که از اعتبارسنجی تراکنش‌ها در بلاک چین بهره می‌برند، پس از اصلاح کد نرم‌افزاری آوریل که درآمدشان را کاهش داد، به پایین‌ترین سطح خود در سه سال گذشته رسیده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مجموع بیت کوین های موجود در استخراج کنندگان این ارز دیجیتال به حدود 1510330 توکن کاهش یافته است که 2.4 درصد کمتر از مقداری است که در دسامبر 2020 به عنوان بالاترین رکورد ثبت شده بود.

در قیمت های اخیر، این معادل حدود 86 میلیارد دلار یا حدود 8 درصد از کل بیت کوین های در گردش است.

ماینرها از زمانی که قیمت بیت کوین در اواخر سال 2023 شروع به افزایش کرد و قبل از آخرین رویداد هاوینگ در آوریل، اقدام به فروش توکن کرده اند.

شرکت‌ها معمولاً از درآمد حاصل از فروش برای کمک به پوشش هزینه‌های عملیاتی استفاده می‌کنند و شرکت‌ها از زمان آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار، توکن‌های کمتری را به عنوان پاداش دریافت کرده‌اند.

منبع اصلی درآمد شرکت‌های استخراج کریپتو مانند CleanSpark Inc. و Riot Platforms Inc. با رویداد نصف شدن به شدت کاهش یافت. ارتقای از پیش برنامه ریزی شده، پاداش هایی را که شرکت ها برای اعتبارسنجی داده های بلاک چین دریافت می کنند، کاهش می دهد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۲۰ اوت) از ۶۰۲۶۴ دلار تا ۶۱۳۴۴ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:42 به وقت ایران با قیمت 61 هزار و 5 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 300 دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 62.18 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل حدود 1 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2579 دلار به 2640 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:43 به وقت ایران به قیمت 2604 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 42.10 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 10 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42779

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.