• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

خرید درب ورودی ساختمان

  • کد خبر : 35440
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
خرید درب ورودی ساختمان

قسمت ورودی هر ساختمان، مهم ترین قسمت آن به شمار می‌رود. این بخش که به عنوان در دسترس‌ترین بخش ساختمان است، دربی در ابتدای ورودی آن نصب می‌شود که به آن درب ورودی یا درب حیاط می‌گویند. همان‌طور که می‌دانید هدف از قرار دادن درب در ساختمان، جلوگیری از وارد شدن افراد غریبه یا سارق و همچنین افزایش ایمنی بیشتر است. از این رو با توجه به این هدف، باید به نکات مهمی همچون امنیت، مقاومت، میزان سنگینی چارچوب و متریال آن در هنگام خرید، توجه کافی داشت. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع درب‌های ساختمانی که محصول تولیدی افرا درب است، بپردازیم.

جنس درب‌ ورودی معمولا از چه چیزی است ؟

به طور معمول، درب‌های ورودی آپارتمان‌ها بر طبق نوع نمای ساختمان، سبک معماری آن و همچنین وجود یا عدم وجود نگهبان در آن ساختمان ساخته می‌شوند. متریال‌های درب‌های ورودی در انواع مختلفی از جمله فلزی، چوبی، استیل و همچنین در وزن‌های مختلف همچون سبک، متوسط و سنگین ساخته می‌شوند. تمامی این موارد ذکر شده، بستگی به سلیقه شخصی مشتری و باتوجه به شرایط، نوع ساختمان و محل زندگی او دارد.

مزایای نصب درب ورودی

همه ما می‌دانیم که هدف از قرار دادن درب ورودی، نصب نوعی حفاظ برای جلوگیری از سرقت، نفوذ و ورود هرگونه افراد غریبه است. همان‌طور که ذکر شد، مهم‌ترین ویژگی هر درب ورودی، میزان مقاومت و استحکام آن به شمار می‌رود. نکته مهم بعدی، زیبایی آن است. متریالی که در ساخت هر درب ورودی به کار می‌رود نیز از اهمیت به‌سزایی برخودار است. اگر تمامی موارد ذکر شده در ساخت یک درب ورودی به کار برود، امنیت، آسایش و آرامش خاطر افراد داخل خانه نیز به خوبی و راحتی تامین خواهد شد.

اهمیت درب ورودی

همانگونه که در مطالب پیشین ذکر شد، درب ورودی ساختمان اهمیتی فوق‌العاده بالا دارد. همین اهمیت بالا، سبب می‌شود کاربران و حتی شرکت‌های تولید کننده حساسیت زیادی به درب داشته باشند. با بررسی دقیق موارد مهم خرید، می‌توانید دربی مناسب با ساختمان خود تهیه کرده و از تمامی مشکلات احتمالی از جمله ورود سارقان به محیط خود، جلوگیری فرمایید.

علاوه بر موارد ذکر شده، انتخاب مناسب درب ورودی می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون ساختمانتان داشته باشد. افرا درب یکی از بهترین ارائه کننده‌های درب ورودی ساختمان است که محصولاتی با کیفیت و با متریال بسیار مناسب روانه بازار می‌کند.

به چه درب‌هایی درب داخلی گفته می‌شود؟

تمامی درب‌هایی که در محیط داخل ساختمان به کار رفته‌اند را درب داخلی می‌گویند. برای اشاره به این درب‌ها می‌توان درب اتاق، درب حمام، درب سرویس بهداشتی را نام برد. همان‌طور که می‌دانید، وجود در این درب‌ها برای حفظ حریم خصوصی امری ضروری به شمار می‌رود.

متریال این درب‌ها از جنس‌های متفاوتی است. برای مثال رایج‌ترین متریالی که در ساخت درب داخلی به کار می‌رود، چوبی است. درب چوبی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین نوع درب داخلی به شمار می‌رود. همچنین شما می‌توانید درب چوبی خود را با هر مدلی که مد نظرتان است، از مجموعه بزرگ افرا درب سفارش دهید.

درب ضد سرقت

به طور کلی دسته بندی اصلی درب‌ها به سه بخش درب ورودی، درب داخلی و درب ضد سرقت تقسیم می‌شود. در بالا اشاره‌ای به درب‌های ورودی و داخلی داشتیم. اینک می‌خواهیم توضیحاتی در حوزه درب‌های ضد سرقت ارائه دهیم. همان‌طور که از اسم این درب پیداست، درب‌های ضد سرقت از ورود افراد سارق و هرگونه مزاحمت جلوگیری می‌کنند و با ایمن نگه داشتن فضای داخلی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر جهت امنیت بیشتر در خانه به شمار می‌روند. اگر درب ضد سرقت خود را از برند‌های معروف و معتبر خریداری کنید در برابر هرگونه نفوذ، ضربه یا فشار کاملا مقاوم خواهد بود و می‌توان آن را به عنوان عاملی بازدارنده نام برد.

آیا قیمت درب‌های ضد سرقت گران است ؟

امروزه درب‌های ضد سرقت با تمام ویژگی‌هایی که دارد، چندان از آن جهت استفاده ترغیب نمی‌شود. زیرا اغب افراد تصور می‌کنند که قیمت این درب‌ها بالا است. اما لازم به ذکر است که شما می‌توانید باتوجه به نوع متریالی که در درب‌ها به کار رفته است، با میزان بودجه مورد نظرتان، نوعی از درب‌های ضد سرقت را از افرا درب سفارش دهید. این مجموعه انواع مختلفی از درب‌ها را در متریال‌های گوناگون دارا است.

انواع درب‌های ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت با توجه به نوع مواد و متریالی که در ساخت آن‌ها به کار گرفته شده است، به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید با توجه به هر بودجه‌ای که می‌خواهید، نوع درب ضد سرقت خود را از افرا درب، انتخاب و خریداری نمایید. در این‌جا می‌خواهیم به انواع مختلف درب‌های ضد سرقت بپردازیم. به طور کلی معمولا متریالی که در زیر می‌خواهیم آن را بیان کنیم، در ساخته شدن درب‌های ضر سرقت به کار می‌روند. این متریال عبارت است از:

  1. درب‌های UPVC

  2. درب چوبی

  3. درب فلزی

  4. درب کامپوزیتی

درب‌های ضد سرقت هریک از نظر میزان عملکرد استانداردهای امنیتی، متفاوت هستند و همچنین زیبایی خاصی را ارائه می‌کنند. برای مثال درب‌هایی که متریال چوبی دارند، بیشتر جهت زیبایی به کار می‌روند و در مقایسه با سایر مواد، مقاومت چندانی ندارند اما نسبت به متریال‌های UPVC ، کامپوزیت و فلزی، درب‌های چوبی از زیبایی خاص و بیشتری برخودار هستند.

نکات مهم و قابل توجه هنگام خرید درب ورودی

از آن‌جایی که درب ورودی یا همان درب لابی ساختمان، وسیله‌ای نیست که امکان تعویض آن به صورت مکرر وجود داشته باشد، بنابراین باید در هنگام خرید آن به نکات مهمی که می‌خواهیم به آن‌ها اشاره کنیم، دقت کامل داشته باشید. از این رو شما می‌توانید برای داشتن یک خرید مطمعن و با کیفیت، درب مورد پسند خود را از مجموعه افرا درب تهیه کنید. از آن‌جایی که تنوع درب‌ها در افرا درب بسیار بالا است، می‌توانید به راحتی درب مورد نظرتان را انتخاب کنید. نکاتی که هنگام خرید درب باید به آن توجه داشته باشید را در 6 عنوان مهم دسته بندی و بیان خواهیم کرد.

  1. میزان استحکام و مقاومت

  2. عایق حرارتی و صوتی درب

  3. سازگار و مناسب اقلیم

  4. دارای وزن استاندارد و شکل مناسب

  5. مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد.

  6. مقاومت کافی را برای فراهم کردن امنیت منزل داشته باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی و ذکر انواع درب‌های لابی ساختمان پرداختیم. شما نیز می‌توانید جهت خرید انواع درب ساختمان خود، از طریق افرا درب اقدام به خرید کنید. این مجموعه اولین و بزرگ‌ترین تولید کننده در زمینه ساخت انواع درب‌های ساختمانی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که مجموعه افرا درب کاتالوگ‌‌های جداگانه‌ای از محصولات خود، جهت سهولت انتخاب مشتریان فراهم کرده‌ است که از طریق آن افراد می‌توانند راحت‌تر انتخاب خود را انجام دهند. همچنین مشتریان می‌توانند درب انتخابی خود را در ابعاد، وزن و رنگ مورد نظر خود به این مجموعه سفارش دهند.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35440

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.