• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

حرکت شاخص کل بورس در سطحی سطحی!

  • کد خبر : 38002
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
حرکت شاخص کل بورس در سطحی سطحی!

اکوایران: بورس تهران در روز گذشته شاهد صف خرید قوی سهام بود که روز یکشنبه بیشترین صف فروش در یازده ماه گذشته به ثبت رسید.

اخبار اقتصادی، بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و افزایش تراز شاخص هم وزن همراه با افزایش 40 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه شد. بورس تهران روز دوشنبه شاهد تعادل جریان های حقیقی و حقوقی در بورس بود و 120 میلیارد تومان به مالکیت واقعی بورس اضافه شد.

روز گذشته روند مذاکرات در لحظات اولیه با افزایش تقاضا برای اقدامات حقوقی و آغاز روند صعودی شاخص کل و هم وزن بورس تهران همراه بود که تا پایان مذاکره با افزایش نرخ ادامه داشت. در تقاضای واقعی سهام در بین شاخص های صنعتی، صنعت فلزات اساسی با 47.8 میلیارد تومان بیشترین میزان ورود پول واقعی را در بین صنایع به ثبت رساند. صنعت خودرو و قطعات یدکی با 31.6 میلیارد تومان و صنعت سیمان با 12.7 میلیارد تومان در جایگاه های زیر قرار گرفتند. از سوی دیگر صنعت بانک ها و موسسات اعتباری با 19.6 میلیارد تومان خروج پول واقعی بیشترین کاهش اموال غیرمنقول را به خود اختصاص دادند و صنعت حمل و نقل با 4.9 میلیارد تومان و صنعت لاستیک و پلاستیک با 3.7 میلیارد تومان دیگر صنایعی بودند که مالکیت بیشتری داشت. آنها خود واقعی خود را از دست دادند.

بازارهای جهانی یک روز پس از عملیات تلافی جویانه ایران؛ قیمت نفت و طلا کاهش یافت

ارزش معاملات خرد روز گذشته در بورس با 40 درصد افزایش به رقم 2654 میلیارد تومان رسید. دیروز جریان پول واقعی در عملیات بورس متعادل بود و شاهد ورود پول به بورس و صندوق های با درآمد ثابت بودیم. ارزش صف های خرید سهام دیروز با 1837 درصد افزایش نسبت به روز یکشنبه به 736 میلیارد تومان رسید. صف های فروش 91 درصد افزایش یافت. آنها به 263 میلیارد تومب کاهش یافت.

در آخرین روز معاملاتی، سرانه خرید هر کد رویال نسبت به یکشنبه افزایش یافت و به 33.3 میلیون تومب رسید. دیروز سرانه فروش هر کد رویال نیز کاهش یافت و به 32.3 میلیون تومب رسید. با این حال، شکاف سرانه به سمت خریداران واقعی تغییر کرده است.

دومین تکمیل روزانه بورس/صندوق توسعه ملی 700 میلیارد تومباس دیگر خرید

بازار سهام روز شنبه به دلیل تشدید ریسک سیاسی، معاملات هیجانی را تجربه کرد که در روزهای یکشنبه و دوشنبه با کاهش دامنه نوسانات محدود شد و حتی روند معاملات دیروز با حمایت صندوق توسعه برای حفظ قیمت چرخید. سطح 2200000 واحد.

030128

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38002

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.