• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

حباب خطرناک در بازار سکه

  • کد خبر : 38877
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
حباب خطرناک در بازار سکه

اکوایران: حباب پولی روز دوشنبه به 20 درصد رسید که از 25 آوریل تاکنون بی سابقه بوده است. بر اساس این حباب، برخی از معامله گران گفتند که سکه رهبر بازار شد.

اخبار اقتصادی، روز گذشته به دلیل نوسانات بازار جهانی طلا و ارز، قیمت ارزها افزایش یافت. از این حیث به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته به مرز 42 میلیون تومان رسید که تقریبا یک میلیون تومان گرانتر از روز یکشنبه است. البته در ساعات گذشته معاملات نقدی ارز امامی با کاهش 200 هزار تومانی به حدود 41 میلیون و 800 هزار تومان بسته شد.

چیزی که توجه را جلب کرد این بود که حباب ارز در روز دوشنبه به 20 درصد رسید که رقمی بی سابقه از 25 آوریل بوده است. بر اساس این حباب، برخی معامله گران اعلام کردند که سکه پیشتاز بازار شده است.

پیش بینی قیمت سکه امروز 28 اردیبهشت

به گفته تحلیلگران فنی بازار ارز و سکه، سقف مقاومتی رسیده است و اگر یک روز بالای آن تثبیت شود، می تواند به معنای خروج از روند نزولی بازار باشد. مقاومت مذاب حدود 15 میلیون و 200 هزار توکن است.

به طور کلی در بازار فعلی، سمت صعودی بازار تلاش می کند سکه را در مرز 42 میلیون تومان تثبیت کند و در صورت ماندن بالاتر از آن، احتمال صعود سکه به پله دوم قیمت فوق وجود دارد. . کانال در مقابل، در صورت نوسان به زیر این حد ممکن است تا نیم کانال 41 میلیون تومان عقب نشینی کند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38877

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.