• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

تعلیق 8 شرکت خدمات مسافرتی هوایی به دلیل رزرو بیش از حد + نام

  • کد خبر : 43659
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
تعلیق 8 شرکت خدمات مسافرتی هوایی به دلیل رزرو بیش از حد + نام

به گزارش اخبار اقتصادی، جعفر یازرلو نظر: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر، اداره نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه نظارت مستمر خود در راستای حفظ منافع عمومی و تضمین رعایت نرخ های تعیین شده، این روزها بازار بلیت فروشی را به ویژه دنبال کرده است.

وی افزود: در این خصوص با استناد به مفاد ماده 16 قانون هواپیمایی کشوری و همچنین عدم رعایت ماده 30 آیین نامه تاسیس و راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی، سیاحتی و زیارتی و استناد به ماده 31 آیین نامه مذکور، پروانه بهره برداری از شرکت های خدمات مسافرتی هوایی ایرانیان ویدا گشت، ستی، نیکا گشت بی همتا، همیشه صفر با نوید، هرمس اطلس یگانه، قصر شیرین تهران، سرمین استارتر و عرش آسمان نمای 15 دی ماه 1403 به پیشنهاد بلیت/نشان قیمت بلیت هواپیما بالاتر از نرخ تعیین شده برای پروازهای رفت و برگشت زائران حرم امام هشتم است که به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت آن حضرت به مشهد مقدس سفر کرده اند. امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به مدت یک ماه. تعلیق تبدیل شود.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت مستمر بر بازار فروش اینترنتی بلیت رصد و نظارت داشته و بازرسان این سازمان در فرودگاه ها مستقر هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده تخلف کرایه ها در این ایام، آن را به همراه مدارک در سایت این سازمان به آدرس caa.gov.ir بارگذاری کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43659

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.