• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

ترمز قیمت سکه کشیده شد/ سکه‌بازان رکب خوردند!

  • کد خبر : 31541
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
ترمز قیمت سکه کشیده شد/ سکه‌بازان رکب خوردند!

اکوایران: پس از کاهش قیمت اونس طلا، ترمز افزایش قیمت ارز امامی در بازار آزاد برداشته شد و این فلز گران ملی در سراشیبی سقوط کرد.

اخبار اقتصادی، قیمت سکه امامی که با حمایت قیمت جهانی طلا همراه بود، طی دو روز گذشته به دلیل کاهش قیمت اونس طلا کاهش یافت. به گفته معامله گران، قطع روند صعودی اونس باعث کاهش قیمت ارز شد.

قیمت ارز امامی که روز دوشنبه با قیمت 29 میلیون و 650 هزار تومان به پایان رسید، دیروز به 29 میلیون و 250 هزار تومان کاهش یافت.

با این حال دیروز حباب پول بزرگتر شد و به 5 میلیون و 160 هزار تومان رسید. معامله گران در خصوص افزایش حباب ارز معتقدند که ارز به قیمت هفته قبل بازگشت اما اونس افت جدیدی را تجربه کرد و حتی کمتر از رقم هفته قبل بسته شد. قیمت طلای مذاب به محدوده 10.680.000 تومان بازگشت که حباب را کاهش داد. به گفته فعالان بازار، با سقوط اونس، اکثر معامله گران در حاشیه ماندند و تعادل خود را از دست دادند.

به گفته معامله گران فنی، طلای مذاب در قیمت های فعلی در نمودار جای خالی داشت که باید پر شود و سپس مسیر بعدی آن مشخص شود. تحلیلگران فنی معتقدند که الگوی جام در طلای مذاب دیده شده است. به گفته آنها، پس از این در صورت عبور از سقف 10 میلیون و 960 هزار تومان، می توان گفت روند دوباره افزایش و در غیر این صورت کاهشی خواهد بود.

در خصوص سکه امامی نیز در حال حاضر سقف 29 میلیون و 500 هزار تومان در پیش است و از سوی دیگر در صورت از دست دادن محدوده 29 میلیون و 200 هزار تومانی، احتمال سقوط مجدد به سکه وجود دارد. کف کانال 29 میلیون تومان.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31541

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.