• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

تتر از ماتریکس خارج شد

  • کد خبر : 43529
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
تتر از ماتریکس خارج شد

اکوایران: تتر در این هفته طبق روال معمول با نوسان بیشتری نسبت به سایر اقلام در بازار ارز، عملکرد آن بالاتر از دلار و درهم بود و با رشد هفتگی 6 برابری نسبت به دلار، از بازار خارج شد. ماتریس . .

بازار ارز و طلا در این هفته روند صعودی داشت، اما شرایط برای بازار طلا بهتر از بازار ارز بود.

دلار و درهم امارات در این هفته نوسانات محدودی داشتند و از ثبات بیشتری برخوردار بودند، درهم امارات در این هفته 80 تومان افزایش داشت و حباب آن به محدوده منفی 25 تومان تا 67 تومان رسید.

افزایش قیمت طلا در این هفته بیشتر تحت تاثیر انتظارات بود زیرا طلای جهانی و دلار دو عامل تعیین کننده ارزش ذاتی طلا هستند. اونس طلای جهانی در پایان هفته نسبت به مدت مشابه هفته قبل کاهش داشت و دلار تهران نوسانات کمتری را ثبت کرد، اما حباب ارز در پایان هفته نسبت به مدت مشابه رشد کرد. از هفته قبل

تتر در این هفته نیز طبق روال معمول با نوسان بیش از سایر اقلام در بازار ارز، عملکرد آن بالاتر از دلار و درهم بود و با رشد هفتگی 6 برابری در برابر دلار، از ماتریس خارج شد.

در اوایل هفته، بیت کوین افزایش یافت و با افزایش تقاضا برای بیت کوین، عرضه تتر افزایش یافت و قیمت آن اصلاح شد. تتر زبان مشترک بازار ارزهای دیجیتال با اقتصاد خارجی است و واحد پول دنیای ارز دیجیتال است که موقعیت نقدینگی بین ارزهای دیجیتال و دنیای خارج را حفظ می کند. اغلب در روندهای صعودی بیت کوین، تقاضا برای بیت کوین افزایش می یابد و دارندگان تتر با عرضه دلارهای دیجیتال خود، بیت کوین را خریداری می کنند و چون عرضه تتر در این شرایط افزایش می یابد، قیمت آن کاهش می یابد. شکاف ایجاد شده و تقاضا برای خرید Tether افزایش یافت. در پایان هفته، بیت کوین سقوط کرد و زمینه را برای بیت کوین و تقاضای بالاتر برای تتر فراهم کرد و در نهایت باعث شد تتر در این هفته بیشتر از دلار نوسان کند تا رشد بیشتری را تجربه و ثبت کند. .

سکه امامی در این هفته در محدوده 42 میلیون و 600 هزار تومان آغاز به کار کرد و رشد 1.6 درصدی را به ثبت رساند. در پایان هفته حباب آن در محدوده 18 درصد قرار داشت. کمترین حباب سکه در این هفته حدود 17.5 درصد بود.

سکه گرمی در این هفته بیشترین افزایش قیمت را در بین اقلام بازار طلا و سکه به ثبت رساند و با 2.8 درصد افزایش، پرچمدار هفته بود.

در ماه محرم و صفر مراسم عروسی برگزار نمی شود و بازارها راکد هستند، اما در روزهای پایانی ماه صفر انتظارات تغییر می کند و بارها انتظار بهبود شرایط در بازار طلا تقویت می شود. چرا وضعیت بهتر طلا در مقایسه با ارز با توجه به اعتقادی که از قبل وجود دارد منطقی است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43529

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.