به گزارش اخبار اقتصادی، در اوایل ماه جاری، پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode این را نشان داد بیت کوین ممکن است در آرام ترین دوره بازار از ژانویه باشد. این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال همچنان با نوسانات غیرعادی مواجه است.

اهمیت این موضوع این است که از آنجایی که بیت کوین به ندرت برای چنین دوره های طولانی آرام است، احتمال یک نوسان بزرگ در هر جهت افزایش می یابد.

تحلیلگران کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است یک حرکت بزرگ برای اولین و بزرگترین دارایی رمزنگاری شده باشد. در هر صورت، حرکت بزرگی برای بیت کوین در حال شکل گیری است، زیرا نوسانات در پایین ترین حد خود قرار دارند.

جِل رابینسون، تحلیلگر بیت کوین امروز در توییتی گفت: «انتظار می‌رود این هفته کند باشد، اما آتش بازی هفته آینده آغاز خواهد شد».

بیت کوین در بیشتر روزهای آخر هفته به راحتی بالای 29300 دلار معامله شد، قبل از اینکه ساعاتی پس از اعلام تخلف Curve Finance سقوط کرد.

با وجود معاملات جانبی فعلی بیت کوین، بازار نوسانات بیشتر و احتمالاً افزایش قیمت زیادی برای بیت کوین را پیش بینی می کند.

در کوتاه‌مدت، دو سناریو باقی می‌ماند: خرس‌ها سعی می‌کنند موقعیت خود را با نگه داشتن قیمت زیر سطح 29.447 دلار تثبیت کنند. اگر این درست باشد، بیت کوین در آینده ای قابل پیش بینی می تواند در محدوده 31000 تا 24750 دلار باقی بماند.

از سوی دیگر، شکست و نزدیک شدن به بالای صفحه در 30277 دلار ممکن است نشان دهنده این باشد که این مزیت به نفع گاوها متمایل شده است. بیت کوین پس از آن می تواند سطوح 31000 تا 32000 دلار را هدف قرار دهد.